וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קורה: אילו חידושים אפל צפויה לחשוף?

8.9.2015 / 12:43

ביום רביעי ב-20:00 (שעון ישראל) תחשוף ענקית הטכנולוגיה האמריקנית את האייפונים החדשים, את הפיצ'רים שישתלבו בקרוב בחיינו ועוד הפתעות. הצטרפו לשידור החי של האירוע באתר וואלה! NEWS

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אייפון 6 - זה כבר פאסה?/מערכת וואלה, צילום מסך

זו שוב העונה הזו בשנה; הימים מתקצרים, התורים בסופר מתארכים לקראת החגים, יש שעות שאפשר ללכת ברחוב כמעט בלי להזיע, ואירוע הסתיו הקבוע של אפל נמצא ממש מעבר לפינה. אז מה צפויה אפל לחשוף מחר בשעה 20:00 (שעון ישראל)?

אייפון 6S ואייפון 6S פלוס

בראש רשימת ההשקות הצפויות, ובהתאם למנהגה של אפל, צפויים להיחשף מחר דגמי הביניים לפני הקפיצה העיצובית והספרתית הבאה בשושלת - האייפון 6S ו-6S פלוס, שיהוו שדרוג לעומת קודמיהם בעיקר מבחינת חומרה, תוך שמירה על מראה הדגמים הנוכחיים ומוגדלי המסך שזכו להצלחה חסרת תקדים בשנה החולפת.

פרשת Bendgate, שפגעה באפל אחרי שהתברר כי המכשירים החדשים שלה מתכופפים בכיס, הביאה לכך שהמכשירים החדשים התשדרגו לקייס אלומיניום מחוזק באבץ ונחשב לעמיד במיוחד, כדי למנוע כל אפשרות של עיוות בעתיד.

אם אכן תשמור אפל על קו אחיד, המכשירים החדשים שלה יצוידו במסכי 4.7 ו-5.5 אינץ', בדומה לדגמים הנוכחיים, אך ככל הנראה דגמי הביניים יחומשו גם בטכנולוגיית Force Touch הנמצאת כבר בשימוש בחלק ממחשבי החברה ובשעון החכם שלה, ומאפשרת למסך לזהות את עוצמת הלחיצה ולהתאים תגובות ופעולות שונות אליה. הטכנולוגיה הזו אמורה להפוך את השימוש במסכי מגע, שעדיין מוגבל בהרבה בהשוואה לעכבר במחשב לצורך השוואה, לנוח, עשיר ואינטואטיבי יותר.

לפי הערכות ושמועות יצוידו האייפונים החדשים במעבד A9 החדיש והמהיר, שאמור לספק שיפורים מהותיים בזמני תגובה ועיבוד גרפי, עם אפשרות לשדרוג ליבה כפי שנעשה ב-iPad Air 2, והכפלה אפשרית של זיכרון ה-RAM ל-2 ג'יגה. בחזית הצילום צפוי שדרוג של המצלמה האחורית מ-8 ל-12 מגה פיקסל ושל הקדמית מ-1.2 צנום ל-5 מגה פיקסל, כך שלא תצטרכו לצלם סלפי מול מראה כדי לא לצאת מגורענים, וכמובן הטרנד האחרון בגזרת מכשירי הפרימיום - צילום ברזולוציית 4K.

אייפון. ShutterStock
לחיצות בעוצמות שונות לפקודות שונות./ShutterStock

אייפד פרו ו-Apple TV

שמועות על דגם אייפד מוגדל מלוות את אפל פחות או יותר מאז שהשיקה את קטגוריית הטאבלט, וגם השנה מדברות ההערכות השונות על סיכוי לדגם אייפד פרו עם מסך בגודל 12.9-13 אינץ', לצד עדכונים אפשריים בגרסת המיני.

עוד בין החשיפות הצפויות מחר בערב, ה-Apple TV שהוספדה על ידי רבים, וצפויה להיוולד מחדש בגרסה הכוללת חומרה משודרגת בחסות מעבד A8 וממשק נוח ומעודכן, שעשוי לכלול תמיכה בשליטה באמצעות מחוות, ותמיכה קולית באדיבות סירי. שדרוגים אפשריים נוספים כוללים משחקים חדשים של מפתחים חיצוניים, והרצת אפליקציות ממכשיר ה-Apple TV עצמו. סיכוי קלוש יותר נרשם לאפשרות החשיפה של שירות טלוויזיה דמוי נטפליקס, שנמצא ברשימת הניחושים הגדולה מאז הושק שירות המוזיקה של החברה (אפל מיוזיק) בתחילת השנה.

אייפד אייר 2. GettyImages
לא מקפחים את חובבי האייפדים./GettyImages

מוכנים ל-iOS 9?

האירוע מחר יעמוד בין היתר בסימן iOS 9, הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה מבית אפל, הצפויה להוות שינוי מהותי. היא נחשפה לראשונה בחודש יוני בכנס המפתחים WWDC וכוללת תכונות חדשות רבות, כמו הרצת שתי אפליקציות במסך מפוצל באייפד, לצד שדרוג של פיצ'רים קיימים. בין היתר, אפל תנסה להתחרות בגוגל באמצעות שיפור מערך המפות שלה, שדרוג מנגנון היועצת הקולית המנומסת, סירי, ועוד.

עוד מבטיחה אפל שב-iOS 9 יש מצב חסכון בסוללה, שינסה לטפל באחת מנקודות התורפה של מכשירי אפל. דגמי האייפון והאייפד החדשים יגיעו עם מערכות iOS 9, שתשוחרר לכלל המשתמשים במקביל, פחות או יותר, להגעת המכשירים לחנויות, ותתאים גם למשתמשי אייפון 4S ואייפד 2 ואילך. החברה צפויה לשחרר גם את מהדורת El Capitan למערכת OS X הפועלת על מחשביה.

טים קוק. האתר הרשמי של אפל, אתר רשמי
טים קוק./אתר רשמי, האתר הרשמי של אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully