וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות הפוסט בפייסבוק - החתונה הריקה התמלאה בחוגגים

9.9.2015 / 9:23

מתוך 400 המוזמנים של ירון וקטיה, בסביבות 60 טרחו להגיע לחתונתם, אבל יוזמה של בעל האולם והתקליטן סחפה את הרשת ואחרי דחייה קלה של החופה, מאות אנשים מילאו את האולם כמתוכנן. רובם כלל לא הכירו את בני הזוג

פייסבוק

זוג ישראלים, שרבים מאורחיהם לא הגיעו לחתונתם, זכו לחגוג באיחור קל עם עשרות אנשים שאינם מכירים בזכות פוסט אחד בפייסבוק, שהפך לוויראלי במהרה והביא גולשים רבים לאולם האירועים.

כנראה שבכל הנוגע למחאות קשה להניע את הגולשים לעזוב את המחשב, אבל קצת יותר פשוט כשמדובר בחתן וכלה שרק רוצים לשמוח. אביחי מזלתרים היה אחד מהאורחים המעטים שכן הגיעו לחתונתם של ירון וקטיה, שנערך השבוע באולם חתונות בטבריה - אלא שהוא הגיע על תקן התקליטן. יחד עם בעל האולם, החליט אביתר להציע לבני הזוג שלא להתייאש מהנוכחות הדלה של חבריהם וקרוביהם במקום, ולפנות לרשתות החברתיות במטרה לחגוג עם קהל גדול את שמחתם כפי שהתכוונו.

"חברים יקרים אני נמצא בארמוניה באירוע של חתן כלה, השעה 21.20 ואין כמעט אנשים, באולם יש בערך 60 איש מתוך 400 מוזמנים", כתב אביתר וקרא בפייסבוק "לכל מי שמכיר אותנו ואוהב את הבריות לפתוח את הלב ולהגיע עכשיווווווו", בצירוף הבטחה ממקיים החופה, הרב אורם, לברכה אישית יומיים לפני ראש השנה לכל מי שיגיע.

כולם מוכנים אבל האולם ריק

חברים יקרים אני נמצא בארמוניה באירוע של חתן כלה השעה 21.20 ואין כמעט אנשים באולם יש בערך 60 איש מתוך 400 מוזמנים אני קו...

Posted by ‎אביחי מזלתרים‎ on Monday, September 7, 2015

בצעד חריג אף עוכבה החופה, בעוד הפוסט צבר שיתופים ולייקים והועלה מחדש על ידי גולשים נוספים. "השעה 21:10 בערב, וניתן להבחין שמשהו לא כשורה. ניכר שחלק גדול מן המוזמנים לא טרח להגיע", נכתב בפוסט בעמוד האולם. "לאחר היוועצות קלה עם החתן והכלה, ירון וקטיה, הוחלט, בלא מעט אומץ יש לומר, לפנות לקהל הרחב ברשתות החברתיות ולהזמין אותם אלינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"לא צריך לחפש מלאכים בשמיים.הם מתהלכים בינינו, על פני האדמה.נוגעים בקצה העצב, מסתירים את הכנפיים.נושאים על גביהם תרמי...

Posted by ‎ארמוניה‎ on Monday, September 7, 2015

אנשי האולם ובני הזוג ציפו להיענות דלה אבל הופתעו מהיקף וקצב התפוצה הוויראלית של הסיפור, ואף יותר מכך מכמות המגיעים למקום. בתוך דקות מרגע הפצת הפוסטים בפייסבוק הם זכו ליותר מ-700 שיתופים, שהגיעו עד למחוזות אינסטגרם ולקבוצות WhatsApp מרובות משתתפים.

כתוצאה מהמהלך, מאות מתושבי הסביבה הגיעו מיד לאולם. האורחים הספונטניים שימחו את החתן והכלה באירוע הומה אדם, שנהנה גם מנוכחות מוגברת של מוזיקאים, מתופפים, צלמים נגנים וזמרים שהגיעו למקום, ותרמו גם הם את חלקם לשמחת הזוג והרשת.

הנה הצצה, חיה ובועטת, אל תוך הלב הטוב של האנשים שיש לנו פה בצפון. מבחינתנו השנה כבר החלה, והיא החלה בצורה הטובה ביותר שיכולנו לייחל. שנה טובה לכולם 󾔗

Posted by ‎ארמוניה‎ on Monday, September 7, 2015

"לא יכולתי להכניס זוג לחופה כשאין כלל אנשים", מספר מנהל האירועים והבעלים של האולם, גיל מרדכי, בשיחה עם וואלה! TECH, "ביקשנו מהם, אני וה-DJ רשות לפרסם ברשתות החברתיות, להגיע ולשמח אותם מכיוון שהקהל שהגיע לחתונה היה מאוד מצומצם, ועמדנו בפני סכנה פרדוקסלית אמיתית - של אירוע שמחה מצער".

אם תהיתם האם בני הזוג לא חששו "להתפדח" אפילו יותר לאור ההיענות הדלה ליום שמחתם, מסביר גיל כי "ברור שהורמו גבות, הן מצד המשפחה והן מצד הזוג. אבל בתוך עמי אני חי וכולם הבחינו בגודל הבעיה. דיה לצרה בשעתה. הוחלט פה אחד ללכת על זה, מיד הפצנו את המסר בכל הרשתות החברתיות - פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ואפילו בקבוצות ה-WhatsApp השונות. את המשך הסיפור אתם יודעים".

רבים מהאורחים הספונטניים הגיעו לא רק עם שיר בלב וקיבה ריקה, אלא גם עם מתנות והמחאות. "הם התרגשו בלי סוף", סיכם מרדכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully