וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תשלחו לחברים: 16 התווים האלה יגרמו לדפדפן כרום לקרוס

21.9.2015 / 6:17

באג חדש שהתגלה בדפדפן הפופולרי בעולם מבית גוגל גורם לטאב להיסגר, ולפעמים לכל הדפדפן לקרוס, בשל מחרוזת פשוטה אותה ניתן לשלב בכל טקסט ובכל קישור

יושבת מתוסכלת מול מחשב. ShutterStock
נו, באמת!/ShutterStock

זה לא סוד שכרום הפך לדפדפן הפופולרי כיום בעולם (כמעט שני שלישים מסך הגלישה, נכון לחודש אוגוסט השנה), אבל מה שהיה פעם מוצר רזה, נקי ויעיל במיוחד של גוגל הפך למסורבל וכבד בשנים האחרונות. גולשים רבים מתלוננים על צריכת זיכרון מוגברת אבל ככל שמשתמשים רבים יותר פונים לכרום כדי לגלוש ברשת, כך מתגלים יותר באגים.

הבאג האחרון התגלה על ידי הגולש אנדרס אטיקה ודווח בבלוג VentureBeat. לפי הדיווח, מתברר שהדפדפן של גוגל לא מסוגל להתמודד עם מחרוזת של 16 תווים פשוטים, שגורמים לחלון להיסגר ולפעמים לכל הדפדפן לקרוס טוטאלית.

המחרוזת המציקה:
http://a/%%30%30

וכדי להבין עד כמה המחרוזת הזו מסוכנת, כדי לגרום לדפדפן לקרוס מספיק שהיא תהיה חלק מקישור וסמן העכבר עובר מעליה. העמוד יתחלף מיד בהודעת שגיאה ויאלץ אתכם לסגור את החלון.

לפי הדיווחים ברשת, חוץ מלעצבן אתכם, הבאג הזה אינו מאפשר להאקרים לגרום לנזק רציני למחשבכם אבל מאחר והוא לא נבדק לעומק יש סיכוי קלוש שהתקלה עלולה ליצור פרצה שמסכנת אתכם יותר מקריסה אקראית של הדפדפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully