וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו קל יותר לחסום אנשים מרגיזים בג'ימייל

27.9.2015 / 6:36

אם עד היום נאלצתם להגדיר כללים עבור שולחי ספאם או אנשים שמאסתם במיילים שלהם, כעת ניתן לעשות זאת בשתי לחיצות. וגם: הרבה יותר קל להסיר עצמכם מרשימות דיוור, גם אם אין בתוכן המייל כתובת להסרה

פיצ'ר חדש, שנוסף החל משלשום לשירות המייל הפופולרי של גוגל, יאפשר לחסום את נוכחותם של מוענים בלתי רצויים בתיבה שלכם, באופן קל ומהיר, גם באמצעות האפליקציה. בין אם מדובר בספאמר או באקס מיתולוגי, במידה והחלטתם לחסום לאלתר את היכולת של גורם כלשהו ליצור עמכם קשר דרך תיבת הג'ימייל, תוכלו כעת לעשות זאת באמצעות שתי לחיצות פשוטות, במקום להגדיר פילטרים מסורבלים או תוויות.

כדי לעשות זאת, היכנסו למסך קריאת הודעת מייל, של השולח שתרצו לחסום, לחצו על התפריט ובין האפשרות להגיב, לשלוח הלאה וכו' בחרו באפשרות החדשה שנוספה - Block. מרגע זה, ועד שתחליטו להסיר את החסימה, כשתירגעו קצת, כל מייל שיתקבל מאותו גורם יועבר באופן אוטומטי לתיקיית הספאם שלכם.

פיצ'ר חדש נוסף הוא האפשרות להוריד את עצמכם מרשימות דיוור בקלות באופן דומה, בלחיצה על Unsubscribe בתפריט, גם אם רשימת הדיוור אינה מספקת קישור חיצוני להסרת הרשמה, כפי שהיא אמורה או ממשיכה לדוור אתכם גם אחרי שפרשתם מרצון. השדרוגים זמינים כבר עתה בממשק הרשת של ג'ימייל, וישולבו באפליקציית האנדרואיד בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ימייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully