וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 גאדג'טים גיקיים לשדרוג הסוכה

29.9.2015 / 7:36

סוכות הוא חג המזמין את כל בני המשפחה והחברים להידחס יחס לסוכה, אבל מעבר לסכך וכמה וילונות מסביבך יש לא מעט דברים קטנים שאפשר להכניס למבנה הארעי כדי להנעים את הזמן. בחרנו חמישה שיהפכו כל סוכה לגיקית

מסדרון אורות לד. ShutterStock
עם מספיק לדים אתם יכולים לגרום גם לסוכה שלכם להיראות כך./ShutterStock

מטען לעשרה אנשים

חג האסיף הוא גם חג הכנסת האורחים בסוכה, ומה יותר מסביר פנים מעמדת הטענה המונית? הפאוור-בנק הנייד הזה יאפשר טעינה של עד 10 מכשירים שונים, כולל סמארטפונים, טאבלטים ועוד. הגאדג'ט מצויד במנגנון למניעת טעינת יתר, ומעוצב באופן נוח כל שכל החיבורים ניגשים מחלקו העליון, ולא מהצד - מה שהופך אותו מושלם במיוחד לשולחן החג.

יתרון נוסף של המכשיר הוא לחסוך מכם הכנסת מפצלים לכבל מאריך שמחובר למפצל - מה שעלול להפוך בכל סוכה לסכנה בטיחותית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטען נייד לעשרה מכשירים./מערכת וואלה!, צילום מסך

לראות את האור

לשרשרות הנייר הצבעוניות והקישוטים המסורתיים, מצטרפים כיום שלל עזרים טכנולוגיים המאפשרים עיצוב סוכה מגניבה ומוארת במיוחד, בין היתר באמצעות שימוש באורות LED, הנחשבים חסכוניים בחשמל ומגוונים באפשרויות העיצוב שלהם.

אופציה פשוטה אך כזו שתאיר את פניה של כל סוכה, היא שימוש בשרשראות המגיעות בשלל צורות וסגנונות, אותן תוכלו לשלב עם קישוטים אחרים (כמו מנורת סיבים אופטיים לשולחן או מדבקות זוהרות בחושך.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנורת סיבים אופטיים./מערכת וואלה!, צילום מסך

מדבקות קיר

רגילים להדביק תמונות מגניבות על הקיר שלכם בפייסבוק? אז גם בסוכה אפשר. דרך לייחד את הסוכה שלכם ולהעניק לה קצת אופי, לצד הצבע, היא להיעזר בשלל מדבקות הקיר המוצעות ברשת, מסופר מריו, דרך פורטל ועד פאקמן, דרך אינסוף אפשרויות אחרות, קירות הסוכה שלכם יכולים להפוך בקלות לחלל גיקי מעוצב עם המדבקות הנכונות (ואולי קצת סלוטייפ).

בנוסף אפשר גם לפנות קצת מקום על השולחן ובמקום סידורי הפרחים הרגילים לשלב ביניהם גם פסלונים קטנים של משחקי מחשב וגיבורי על. גם אנשי לגו קטנים שיפוזרו ברחבי הסוכה יעשו את העבודה ויוסיפו קריצה למבנה.

אפליקציית מצלמה לאנדרואיד מאפשרת טשטוש רקע. צילום: אלכסנדר קנלר,
מדבקות ופסלים קטנים של משחקי מחשב יגרמו לכם לרצות לשבת בסוכה./צילום: אלכסנדר קנלר

סוכה אורקולית

כל סוכה צריכה מוזיקה, ואם אפשר עדיף שתבקע מגאדג'ט שגם נראה מצוין, במיוחד עם כל הלדים. JBL Pulse הוא רמקול נייד איכותי שמאפשר בדיוק את זה, ויאפשר לכם או לאורחים שלכם לנגן כל מוזיקה שתרצו באופן אלחוטי, באמצעות בלוטות', ישירות מהטלפון או הטאבלט.

בנוסף להשמעת מוזיקה באיכות גבוהה יחסית לגודלו, המכשיר כולל תאורת לדים צבעונית המתחלפת בהתאם לצלילים, במופע אורקולי שייראה טוב במיוחד על קירות הסוכה.
למעשה, מתאים למשימה זו כל רמקול איכותי, שיצליח להתגבר על קולות הדיבור ועדיין להיות נוכח ברקע.

כל מה שצריך זה שיהיה מצויד בסוללה, חיבור אלחוטי לניידים ואם אפשר עדיף קומפקטי ככל שניתן. הם פשוט לא יהיו מדליקים כמו ה- JBL Pulse.

רובוט משפחתי

אחרון חביב הוא אחד הצעצועים החדשים, המגניבים והפופולריים כיום בעולם; רובוט ממוזער בשם BB-8 שינעים במיוחד את זמנם של חובבי סדרת סרטי "מלחמת הכוכבים". BB-8 ישוטט על שולחן החג, יפטפט עם אורחיכם, ואף יענה ויגיב, ואם תרצו תוכלו גם להיעזר בידע הרב שלו לגבי יקום מלחמת הכוכבים.

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'טים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully