וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זאת אפליקציית המסרים האולטימטיבית לסטלנים?

אילן גלר

11.10.2015 / 9:37

כיום, כידוע, רובנו מעדיפים התכתבות על פני שיחה אבל מה אפשר לעשות במצבים בהם אין לכם כוח לנסח משפטים? בדיוק בשביל זה נוצרה אפליקציית המסרים הזריזה הזו, המושלמת לקביעת תכניות מבלי להגיד יותר מדי

סטלנים מעשנים גראס. ShutterStock
למי יש כוח למשפטים ארוכים?/ShutterStock

אפליקציות מסרים מידיים (כמו וואטסאפ, מסנג'ר ודומותיהן) הפכה לאחרונה עמוסה עוד יותר עם הצטרפותה לקלחת של תוכנה נוספת: "!Chill" (תרגיע!). בניגוד לאפליקציה המיתולוגית אך הדי-כושלת Yo, לזכותה של צ'יל (בשלב הזה זמינה רק לאייפון) יאמר שהיא באמת מנסה לספק שירות שונה מכל האחרות, בזכות ממשק אולטרה-מינימליסטי המאפשר משלוח של מספר אייקונים כלליים ומיקום בלבד. האפשרות לשלוח טקסט, אפילו כזה הכולל מילה אחת, פשוט אינה קיימת.

לדברי המפתחים, הבחירה בממשק כה בסיסי ומוגבל הייתה במטרה לבנות אפליקציית שיחות שתתאים במיוחד למסכים הקטנים של גאדג'טים לבישים, כדוגמת האפל וואצ' שבו Chill כבר תומכת. אלא שבפועל קהל המאמצים הראשונים של האפליקציה מורכב בעיקר מאנשים שמוצאים את עצמם במצב תודעה בו אינם מסוגלים לשלוח הודעה מורכבת לחבריהם - או במילים אחרות סטלנים.

לפי הדיווחים ברשת, יש מגוון תסריטים בהם אייקון אחד - מסר שעשוי להיראות סתום לחלוטין כמעט לכל אדם - מספיק בהחלט לחברים המעשנים יחדיו. בינתיים צוות הפיתוח מקבל את קהל הלקוחות המפתיע הזה בשמחה רבה, כהוכחה לכך שהאפליקציה אכן עומדת במשימתה להיות פשוטה ומהירה יותר מכל אמצעי תקשורת אחר. רק חבל שלא עשו אותה קצת יותר מאובטחת כמו טלגרם כדי להשקיט את הפרנויות של המשתמשים (באפליקציה, כן?).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תירגעו./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז נפגשים?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully