וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבת הפלילים של גל"צ הגישה תלונה נגד הצל על הסתה

20.10.2015 / 11:25

"לא הייתי רוצה להיות העיתונאית הראשונה שתירצח", אמרה שטייף לוואלה! TECH לאחר הגשת התלונה במחוז תל-אביב. לדבריה, התגובות לפוסט בעמוד של הצל קראו לפגוע בה אישית. הצל בתגובה: "שכחתי שחופש הביטוי זה אך ורק לשמאל במדינת ישראל"

הדס שטייף כתבת הפלילים של גלי צה"ל בפוסט מעצבן, הזוי, מנותק ויפה נפש כמו שרק השמאל הצבוע יודע לספק .לצפייה בפוסט כנסו ללינק -https://vmk.co.il/?p=2393ולא לשכוח לשתף

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Saturday, October 17, 2015

הדס שטייף, כתבת הפלילים של גל"צ, הגישה אתמול תלונה במשטרה נגד יואב "הצל" אליאסי בטענה שעמוד הפייסבוק שלו מסית נגדה.

"הוא לקח ציוץ שלי בטוויטר בו אמרתי שאנחנו צריכים להירגע ולהרגיע שמא נפגע בחפים מפשע", היא סיפרה לוואלה! TECH. "הכי גרוע זה שבסוף יפגעו בחפים מפשע, מה שהתברר שכבר קרה ביום ראשון בערב בבאר שבע". לדבריה, "אנשים כתבו שצריך לדקור אותי בסכין, שצריך שחיילי חברון יגיעו אליי וצריך לפגוע בילדים שלי".

שטייף מסרה כי יחידת הסייבר של מחוז תל אביב פתחה בחקירה ובקרוב יוזמנו חשודים, בהם גם הצל, לדבריה. "לא הייתי רוצה להיות העיתונאית הראשונה שתירצח".

הפוסט המדובר עלה ביום שישי בעמוד "(הצל) the shadow", אותו מפעיל אליאסי יחד עם מנהלים נוספים. הפוסט הציג את תמונתה של שטייף ונכתב בו: "הדס שטייף כתבת הפלילים של גלי צה"ל בפוסט מעצבן, הזוי, מנותק ויפה נפש כמו שרק השמאל הצבוע יודע לספק". הוא זכה לכ-280 שיתופים וכ-1,400 לייקים (מספרים נמוכים ביחס לעמוד של הצל) אבל מה שהביא להגשת התלונה היו התגובות.

יותר מ-300 תגובות קיבל הפוסט ובין ביטויי השנאה היו גם כמה מגיבים שקראו לפגוע בה, כפי שהיא טענה במשטרה. מגיב אחד כתב, לדוגמה: "הלוואי שידקרו אותה כמה שיותר מהר, רק בדרך הזאת היא תלמד".

"לפני מספר ימים פרסמה כתבת הפלילים של גלי צה"ל פוסט שבו היא מספרת כמה מרגיש לה רע שיורים במחבלים בקלות ושהם רק ילדים. אז כמובן מצאתי את האמרה הזאת הזויה ויפת נפש, במיוחד בימים קשים אלו ובמיוחד כשהם יוצאים מכתבת בגלי צה"ל, אז ניצלתי את חופש הביטוי הנפלא שקיבלתי מהדמוקרטיה בישראל והגבתי. לא קראתי לפגוע בה, אפילו לא קראתי לה בשמות, כתבתי ככה וזה ציטוט: 'הדס שטייף, כתבת הפלילים של גלי צה"ל בפוסט מעצבן, הזוי, מנותק ויפה נפש כמו שרק השמאל הצבוע יודע לספק' , אבל שכחתי דבר אחד, שחופש הביטוי זה אך ורק לשמאל במדינת ישראל וכשמישהו ממחנה הימין משתמש בחופש הזה, זה אוטומטית הופך להסתה .
אז רק כמה מילים לגברת הדס שטייף..
א.
עצוב לי שכתבת פלילים בגלי צה"ל לא מבדילה בין הסתה לביקורת.
ב.
הדסוש, למה לא הגשת תלונה נגד כל העיתונים בארץ שכתבו על זה ונגדי הגשת? מעניין, לא?
ג.
אם כל כך רצית פרסום ממני, היית פשוט מבקשת.
ד.
מה שאת כתבת, זאת הסתה נגד צה"ל והמשטרה ואני אגיש עלייך תלונה נגדית על זה".

לפני מספר ימים פרסמה כתבת הפלילים של גלי צה"ל פוסט שבו היא מספרת כמה מרגיש לה רע שיורים במחבלים בקלות ושהם רק ילדים. אז ...

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Tuesday, October 20, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully