וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הסרטון הכי מטריד ברשת - ואף אחד לא מצליח לפתור את החידה שמסתתרת בו

21.10.2015 / 6:18

סרטון ביזארי, עם מסרים שטניים חבויים, ופסקול מצמרר מצליח להטריד את אומת הרשת בימים האחרונים. ואף אחד לא יודע באמת מי עומד מאחוריו

צילום מסך

סיפור אימה אינטרנטי: סרטון ביזארי קצרצר בשחור-לבן, שנשלח לכאורה על גבי DVD למערכת אתר הטכנולוגיה השוודי Gadgetzz, עומד במרכז תעלומת רשת, שמטרידה גולשים רבים בשבוע האחרון. "קיבלנו מכתב מפולין שכלל דיסק מאוד מוזר", כתב אחד מעובדי האתר לפני כשבוע, "על הדיסק נכתב מה שנראה כמו קוד מוצר, עם זאת לאחר בחינת התכנים שעל הדיסק ברור למדי שמדובר בחידה מסוג כלשהו".

בסרטון המינימליסטי, באורך של כשתי דקות, נראית דמות לבושת שחורים ועטוית מסכה מוארכת דמוית פני ציפור, בסגנון המסכות ששימשו רופאים בתקופת הדבר השחור. הדמות עומדת במרכז חדר, שנראה הרוס ומוקף צמחייה פראית, כשהיא מבצעת סדרה של מחוות משתנות באמצעות ידה, אולי כחלק מאותה חידה. עוד כולל הסרטון מסרים סמויים בקוד מורס, וציוני קואורדינטות מיקום גלובליים - המכוונים ללא פחות מאשר הבית הלבן בוושינגטון.

אבל החלק המטריד ביותר בסרטון הוא כנראה הפסקול, ולא רק בגלל שהוא צורם כל כך. בניתוח הנתונים מרצועת הסאונד, שהועלה לשרשור שסחף תגובות רבות באתר Reddit נמצאו שלל דימויים מטרידים שנצרבו על גבי הסאונד, כולל אישה ערומה קשורה או מעונה, פני גולגולת מאיימים ועוד דימויים שטניים, לצד מסרים כתובים כמו "אתם כבר מתים".

הסרטון הכי מטריד ברשת. צילום מסך
מי מסתתר מאחורי המסיכה?/צילום מסך

נראה כי שתי גרסאות של הסרטון המטריד כבר עלו קודם לכן ליוטיוב, כשהמוקדמת מהן הגיעה לכאורה מ-DVD שנמצא זרוק בפארק בספרד.

אחת התיאוריות שהועלו בשל השימוש בהטמעת הדימויים הללו על גבי סאונד, הייתה שמדובר בפרומו גרילת-רשת לקראת הסרט "אינפרנו" המבוסס על ספרו של דן בראון, שאמור לצאת בעוד שנה בדיוק, ובמקרה עוסק בסרטון וויראלי שטני הכולל דמות בתלבושת דומה, או כחלק מפעילות פרומו לעיבוד הטלוויזיוני לסרט המופתי "12 קופים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מסרים חבויים בפס הקול

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully