וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תסיטו את המבט: זה כנראה האתגר הכי מחריד ברשת

3.11.2015 / 8:55

"אם הגעתם עד הסוף כנראה שכבר ראיתם הכול וכנראה שהפכתם לחסרי רגישות לכל דבר אחר שיש ברשת", מסביר האיש שעומד מאחורי האתגר, שכדי להתקדם בו תיאלצו לצפות בסרטונים הכי מזעזעים עד הסוף

בדיוק כשחשבתם שכבר ראיתם הכול באינטרנט, מגיע אתגר Run The Gauntlet ומוכיח שתמיד אפשר להפוך את האווירה לקצת קיצונית יותר. האתר מבוסס הווידאו מציע לגולשים להשתתף בניסוי, בו הם נחשפים לשורה של סרטונים ודימויים מחרידים ממחוזות המוזר ועד גבול הסנאף של ממש; מטרת האתגר היא לצפות בכל סרטון עד סופו כדי לעבור לשלב הבא. מי שעובר יותר שלבים, זוכה לניקוד גבוה יותר (וכנראה גם לשריטה עמוקה יותר).

האתר מנוהל על ידי דמות מסתורית המכונה G (ג'י), והוא מתיימר להציע את "הסרטונים הכי מבחילים ברשת": איברים מרוטשים, חיות מעונות, תאונות מזעזעות ותקריבים של פצעים ומחלות. את בני הנוער הישראלים, שהתרגלו לאחרונה לתמונות הסנאף של הפוצועי וההרוגים בווטסאפ ובפייסבוק, זה אולי ירשים קצת פחות.

במידה ולא תוכלו לעמוד יותר בצפייה, ותבחרו לעצור בכל שלב שהוא, תוכלו לחלוק את הדרגה או השלב אליהם הגעתם גם במדיה החברתית. בנוסף תוכלו גם לתרום תכני וידאו מחרידים שאתם צילמתם לחלק באתר המציע תכני גולשים באתר הכוללים בעיקר סרטוני תגובות, במיטב המסורת האינטרנטית.

"בכל הכנות, זה קצת מפחיד שכל כך הרבה אנשים לגמרי בסדר עם הדברים שהם צופים בהם", סיפר G בשיחה עם אתר הדיילי ביסט. "אם הגעתם עד סוף האתגר, כנראה שכבר ראיתם הכול וכנראה שהפכתם לחסרי רגישות לכל דבר אחר שיש ברשת". השלב הראשון, אגב, הוא סרטון של שתי בחורות מתחרות בהורדת ידיים עד שאחת הידיים נשברת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכניסה לאתגר על אחריותכם בלבד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully