וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך גוגל תעזור להילרי קלינטון לנצח בבחירות לנשיאות?

אילן גלר

5.11.2015 / 5:25

תיאורית קונספירציה חדשה מתחילה לקרום עור וגידים ברשת, בעקבות התבטאות לא לגמרי ברורה של ג'וליאן אסאנג', מקים אתר ההדלפות ויקיליקס

הילרי קלינטון מעידה בפני הקונגרס האמריקני בעניין הפיגוע בלוב 23 אוקטובר 2015. רויטרס
תיאורית קונספירציה חדשה. קלינטון./רויטרס

ג'וליאן אסאנג', הידוע לשמצה - מקים אתר ההדלפות ויקיליקס - טען לאחרונה בכנס "ממשלה פתוחה" שנערך במקסיקו כי "גוגל הוא הנשק הסודי של הילרי בקמפיין הבחירות שלה לנשיאות". המילים הללו היכו ברשת בעוצמה וההסבר להצהרה הזו מגיע בדמות קונספירציה שיהיה קשה למדי להוכיח, אך בהחלט מעלה סימני שאלה באשר לקשרי הון-שלטון במדינה העשירה והחזקה ביותר בעולם.

אסאנג' מצביע על כך שחברת ייעוץ מסחרית בשם The Groundwork, שהוקמה על ידי אריק שמידט - לשעבר מנכ"ל גוגל ועד היום חבר בוועד המנהל של ענקית הטכנולוגיה מקליפורניה - נשכרה על ידי צוות הקמפיין של קלינטון כדי להכין את הקרקע לזכייתה באמצעות יצירת מאגרי מידע מדויקים הנוגעים למצביעים הפוטנציאליים שלה.

שמידט טען בעבר, באופן מפורש, כי אין בכוונתו לקחת חלק בקמפיין של מזכירת המדינה לשעבר, ונדמה כי זה עומד בסתירה להצהרות של אסאנג'. בנוסף, נראה כי בכירים רבים בממשל אובמה הם עובדי גוגל לשעבר, בהם מנהלת משרד הפטנטים האמריקני ומנהלי המשרד לפיתוח טכנולוגי. נציין כי בכל אלו אין עדיין הוכחה חד-משמעית לכך שגוגל, כחברה, פועלת באופן אקטיבי למען בחירתה של קלינטון, שתתמודד לנשיאות בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully