וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית בת ה-18 חשפה: השקרים מאחורי התמונות באינסטגרם

4.11.2015 / 8:47

הפרסום הסמוי, התמונות ה-"טבעיות" שפורסמו רק לאחר לא מעט ניסיונות צילום, המרדף אחרי לייקים והצורך באישור חברתי - כל אלה היו הסיבות שגרמו, לכאורה, לאסנה או'ניל לברוח מהרשת. אבל יש רבים הטוענים שזה פשוט עוד תעלול שיווקי

צילום מסך

אסנה או'ניל הפוטוגנית תפעלה חשבון אינסטגרם פופולרי במיוחד, שצבר יותר מ-574 אלף עוקבים, וכמות עוקבים מדהימה של כ-60 אלף אנשי קשר בסאנפצ'ט, עד שהיא הרגישה שעל החיים המזויפים, אותם היא הציגה במדיה החברתית, היא משלמת מחיר כבד מדי.

או'ניל, תושבת קווינסלנד שבמערב אוסטרליה, תחגוג בקרוב יומולדת 19 וכבר עכשיו היא החליטה לוותר על מעמדה כסלבריטאית רשת. לדבריה היא הקפידה לשדר תדמית מושלמת ומכרה לעוקביה דימויים כוזבים, המהולים בפרסום סמוי, שכולם על טהרת הבלונד המושלם וקריירת הדוגמנות המתועדת שלה.

אלא שמתברר שלזייף חיים קלילים, שמחים, יפים וחסרי דאגות, יכול להיות עסק מדכא יותר ממה שנדמה לרוב האנשים. "בלי שהבנתי, ביליתי את רוב חיי כנערה המכורה למדיה החברתית, קבלת אישור מהחברה, שמירה על סטטוסים חברתיים ועסוקה במראה החיצוני שלי", היא כתבה לצד הודעת הפרישה שלהץ "מדיה חברתית, במיוחד כפי שאני השתמשתי בה, אינה אמיתית".

"השתמשתי בהמון איפור כדי להסתיר את הפצעים"

לאחר החוויה שעברה, שעשויה להראות מן הצד כחלום לבנות גילה ועוקביה הרבים, הבינה או'ניל לדבריה כי "זו מערכת שמבוססת על אישור חברתי, בדמות לייקים, צפיות וכמות העוקבים". עוד לפני שמלאו לה 18 הקדישה הצעירה לדבריה כ-50 שעות שבועיות למדיה חברתית.

לא הכל נעשה רק לשם התדמית והאגו, ואו'ניל מודה כי הפלטפורמות הכאילו-חברתיות איפשרו לה "להרוויח מהטעיית אנשים", ומסיבה זו החליטה למחוק כ-2,000 תמונות מכל חשבונות המדיה החברתית שלי, ולשנות את הכיתוב ליד אלו ששרדו את הסלקציה, כך שיציגו את האמת.

בין היתר חשפה הצעירה בפירוט כיצד ייצרה רווח מהפוסטים שלה, כמות האיפור שהשתמשה בה בטענה למראה "טבעי"' ומספר הניסיונות הכושלים שנדרשו כדי לביים כל שוט מושלם. "לא שילמתי על השמלה", כתבה בעריכה לצד תמונתה בשמלת ערב לבנה מרשימה, "צילמתי אינספור תמונות בניסיונות להראות לוהטת בשביל אינסטגרם... זה גרם לי להרגיש בודדה בצורה שלא תיאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"הצטלמתי מאה פעמים לתמונה הזו - צעקתי על אחותי שתמשיך לצלם"

לצד תמונות אחרות הודתה שקיבלה כסף כדי לפרסם בגדים, מותג תה ועוד. "ההצלחה שלי הגיעה בחלקה הגדול מהעובדה שאני לבנה ומבורכת בזכות הגנטיקה שלי", אמרה או'ניל והודיעה כי כעת היא רוצה לעודד אנשים לחיות את חייהם כפי שהם, עם פחות איפור, פילטרים ועכבות שנועדו לייצר רושם דיגיטלי.

ואם הייתם מצפים שהתגובות ברשת היו חיוביות, תפלאו לגלות ששתי חברות אמריקניות שלה כבר הודיעו שהן לא מאמינות לשינוי התודעתי שאו'ניל עברה, לכאורה, ושזה הכול בעצם תרגיל שיווקי אחד גדול. לא מעט גולשים גם ציינו ש-"הבריחה" מהרשתות החברתיות, גרמה לה להפוך לסיפור הכי חם ולהגיע לאנשים שכלל לא שמעו עליה עד עכשיו.

עם זאת, רבים גם הביעו תמיכה במעשיה של או'ניל ואחרי שסיפורה הפך לדבר הכי ויראלי באינטרנט ביומיים האחרונים, היא פרסמה סרטון נוסף בו היא הודתה לגולשים על תמיכתם.

"לא השמלה שלי - הרגשתי מאוד בודדה"

"הדבר היחיד שגרם לי לחוש טוב באותו היום הייתה התמונה הזו - מדכא"

"לא גיליתי ששילמו לי להצטלם עם השמלה הזו"

"שילמו לי לקדם את החולצה ואת הג'ינס"

"גרם לי לחוש חוסר ביטחון נוראי"

"שילמו לי לחייך ולהיראות יפה"

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully