וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצל" עשה שיימינג לחייל - מעריציו קוראים לפגוע בו פיזית

9.11.2015 / 11:12

ההסתה בפייסבוק עולה מדרגה, ונראה שאפילו חיילי צה"ל לא מוגנים. חייל אחד, שדיווח על התעללות בפלסטיני, הפך למוקד הפוסט האחרון בעמוד של "הצל", מפני שהוא יוצא לקורס קצינים. לפי תגובות הגולשים, לא בטוח שהוא לא נמצא כעת בסכנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט המקורי./מערכת וואלה!, צילום מסך

"לסיפור הזה לא תאמינו", כתב אתמול בצהריים "הצל" לעשרות אלפי עוקביו בפייסבוק. "החייל השמאלני שכל ישראל דרשה להדיח יוצא לקצונה על חשבון לוחמים שהוא דאג שיעצרו. למי שזוכר זה החייל הבוגד שדיבר בתקשורת הזרה וקרא לצה"ל צבא כיבוש ודיבר על האכזריות של לוחמי מג"ב מול 'הפלסטינים' המסכנים, וכל זה בזמן שהוא במדי צה"ל".

אחרי פירוט סיפורו של החייל (ששמו צונזר מהכתבה אך מופיע בסטטוס המקורי) נכתב בפוסט: "עכשיו תגידו לי שהשמאל הקיצוני לא חדרו לשורות צה"ל. אנחנו דורשים להדיח את החייל מצה"ל ולהקים חקירה על ההתנהלות המשונה מול חייל שביזה את צה"ל מול כל העולם והפך לאחד מסמלי החרם על ישראל והסרטון שלו הפך לסמל במאבק נגד ישראל וצה"ל. תשתפו בכל הכול אסור לתת לזה לעבור בשקט".

הגולשים צייתו ובמהרה הפוסט הגיע ליותר מ-2,880 שיתופים וליותר מ-5,260 לייקים. בנוסף, הפוסט סחף כ-600 תגובות, שחלק גדול מהן קרא לפגוע פיזית בחייל. תגובות אחרות קראו להוקיע אותו כבוגד וקיוו שהוא ייפגע בפיגוע או ייחטף על ידי ארגון טרור.

בתגובה מסר הצל לוואלה! TECH:
יש תגובות כאלו על כל פוסט שמעורר מחלוקת בימינו וממש לא רק אצלי בדף, פשוט קל להיטפל אליי. אני מתנגד לאלימות ומשתדל למחוק קריאות לפגיעות פיזיות. יש שם מעל 900 תגובות ובלתי אפשרי לעקוב אחריהן. אני קראתי להדיח את החייל ולא לפגוע בו מי שקורא לפגוע בו הוא עבריין וצריך לשלם את המחיר. עדיין צריך לשים לב לעיקר - שחייל שקרא לצה"ל צבא כיבוש בתקשורת העולמית יוצא לקצונה לעומת צוהר מתנחל שהודח לפני חודש בגלל דעותיו וזה לא מקובל עלי והגורם לזעם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully