וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אובמה, תוריד את הז'קט ואת החליפה"

11.11.2015 / 11:36

רון שלי, פרסומאי ואיש ניו-מדיה בכיר הגיע לאולפן וואלה! NEWS לתת לנשיא ארה"ב טיפים לתפעול מוצלח של עמוד הפייסבוק הפרטי החדש שלו

עריכה: טל רזניק,

"תוריד את החליפה ואת הז'קט, תצלם וידאו עם סמארטפון ותן תחושה אותנטית" - רון שלי, פרסומאי ואיש ניו-מדיה שהיה אחראי על ניהול מערך הדיגיטל של הנשיא פרס, וכיום מנהל את מערך הדיגיטל של הנשיא ריבלין, הגיע לאולפן וואלה! NEWS לתת טיפים לנשיא ארה"ב, שפתח אתמול פרופיל חדש בפייסבוק.

כזכור, אתמול דיווחנו על הפוסט הראשון שהעלה הנשיא האמריקני, בוא הוא כתב: "שלום, פייסבוק! סוף סוף יש לי דף משלי. אני מקווה שנוכל לנהל פה שיחות אמיתיות על הנושאים החשובים ביותר העומדים בפני המדינה שלנו - מקום בו תוכלו לשמוע ישירות ממני ולשתף את המחשבות והסיפורים שלכם".

אנשיו של אובמה עשו שימוש בתכונה המאפשרת לעדכן את העמוד באירועים היסטוריים וכך ניתן לגלול אחורה בפיד ולראות רגעים משמעותיים בחייו של הנשיא. בחודש מאי השנה פתח אובמה חשבון טוויטר פרטי ושבר שיא אחרי שסחף יותר ממיליון עוקבים תוך חמש שעות.

לצד הטקסט העלה אובמה סרטון בו הוא משוטט בחצר הבית הלבן ופונה לגולשים. הוא בחר להעלות בקטע שאורכו כשתי דקות את נושא האקלים העולמי ומבקש לשמור על כדור הארץ למען הדורות הבאים.

לדברי שלי, "אובמה מאוד משתדל לקחת את הפייסבוק שלו למקום שבו הוא חושף את עצמו ולא נראה כמו נשיא אלא כמו בן אדם. הוא צריך לחשוב על כל המקומות שהמצלמה נמצאת בהם ולהביא את הצד השני. בפייסבוק לא רוצים לראות מה שיש בחדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully