וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב לגולשים: "עזרו ליועצת שלי למצוא שידוך"

19.11.2015 / 10:52

בפוסט ויראלי במיוחד מבקשת שרת התרבות והספורט מהגולשים לסייע ללירון, היועצת שלה, למצוא חתן: "מאחורי החיוך המתוק עומדת שדה חריפה ומוכשרת שכבשה אותנו מזמן אך לצערנו עוד לא נכבשה"

"אתרי היכרויות לא באים בחשבון", "בפאבים לא מוצאים אהבה", "לא מאמינה בשידוכים".... זו לירון היועצת שלי והיא בחורה בררנית ...

Posted by ‎Miri Regev מירי רגב‎ on Wednesday, November 18, 2015

שרת התרבות והספורט העלתה הבוקר בפייסבוק פוסט ויראלי במיוחד, שהביא יותר מ-5,000 לייקים תוך כשעתיים, והפעם לא מדובר בפרובוקציה פוליטית.

"'אתרי היכרויות לא באים בחשבון', 'בפאבים לא מוצאים אהבה', 'לא מאמינה בשידוכים'. זו לירון היועצת שלי והיא בחורה בררנית שאין לתאר", כתבה השרה רגב.. "מאחורי החיוך המתוק עומדת שדה חריפה ומוכשרת שכבשה אותנו מזמן אך לצערנו עוד לא נכבשה. היום, לרגל יום הולדתה ה-34, החלטתי שאני חייבת לעשות משהו שיביא אותה לחופה. שמעתי שהפייסבוק כבר 'חיתן' הרבה אנשים, אז מי יודע, אולי מפה תבוא הברכה. מזל טוב לירון! אוהבים אותך ובעזרת השם ביום ההולדת הבא נעלה תמונה שלך לובשת לבן. נ.ב מתנצלים על הפדיחות, לא השארת לנו ברירה.

התגובות לא איחרו לבוא: "הרגע הזה שהבוסית עושה לך פיגוע פייסבוק", כתב אחד הגולשים. "הבוסית הכי מביכה בעולם", ציין אחר. גולש שזכה ל-925 לייקים הציע לשדך לה את ח"כ אורן חזן אבל רוב הגולשים פרגנו ותהו, האם נשים באות בחשבון ואיך יוצרים קשר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully