וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה התאבדה בגלל אלרגיה חריפה ל-Wi-Fi

אילן גלר

2.12.2015 / 8:54

ג'ני פריי, בת ה-15, נמצאה תלויה על עץ ליד ביתה שבדרום אנגליה, לאחר שבבית הספר התעלמו מבקשותיה ללמוד בכיתה בלי אינטרנט אלחוטי. בבית הספר טוענים שהיא סבלה רק מדיכאון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ני פריי./מערכת וואלה!, צילום מסך

באחד מבתי הספר בעיירה צ'דלינגטון, שבדרום אנגליה, מתמודדים בימים אלו עם תקרית שמסעירה את הרוחות; במרכזה נערה בת 15, בשם ג'ני פריי, שנמצאה תלויה על עץ בסמוך לביתה. הוריה טוענים שהיא נטלה את חייה בעקבות הסבל הרב שחוותה בשל אלרגיה חריפה לקרינה אלקטרומגנטית - וסירובו של בית הספר להתחשב בה באמצעות הסרת נתבי האינטרנט האלחוטי מכל הכיתות בהן למדה.

לטענת ההורים, החלה ג'ני לסבול מהאלרגיה בסוף שנת 2012. היא והוריה דיווחו על כך לבית הספר, אך נתקלו בסירוב מוחלט לאפשר לה תנאי לימוד נקיים מקרינה. "היא קיבלה הרבה עונשים והרחקות מבית הספר, לא בגלל התנהגות לקויה אלא מפני שהיא הייתה יוצאת מהכיתה באמצע היום כדי למצוא מקום שבו היא יכולה ללמוד", מספרים ההורים. "המעט שיכלו לעשות היה לאפשר לה לשהות בחדרים שבהם היא מסוגלת להתרכז, אבל הם פשוט לא הקשיבו".

הסימפטומים משתנים מדיווח דיווח וכוללים: כאבי ראש, כאבי מפרקים, הפרעות שינה, בעיות זיכרון, קשיים בריכוז, עייפות כרונית, בעיות עור, צלצולים באוזניים, סחרחורות, קשיי נשימה, בעיות שיווי משקל, הפרעות בקצב הלב, מתח שרירים ועוד.

לזכות בית הספר יאמר שאלרגיה או רגישות לקרינה אלקטרומגנטית אינה מחלה מוכרת בספרות הרפואית, וג'ני מעולם לא אובחנה כסובלת מסימפטומים כאלה על ידי גורם מקצועי. בבית הספר לא שוללים את האפשרות שג'ני סבלה מדיכאון בשל בעיות חברתיות, שעליהן לא סיפרה להוריה. אבל כל זה לא משנה את העובדה שיש אנשים בעולם הבטוחים שהם סובלים מרגישות לקרינה ואין סיבה להתעלם מהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בבית הספר לא הקשיבו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully