וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילוך מהיר ואיטי: אחד הסודות הכי מדליקים בצפייה ביוטיוב

אילן גלר

15.12.2015 / 7:39

כמה פעמים ניסיתם להפסיק את הנגן של אתר הסטרימינג הפופולרי בעולם בנקודה מסוימת ונאלצתם לשוב לאחור ולנסות שוב? אז מתברר שיש אפשרות להריץ את הווידאו מהר יותר או לאט יותר מבלי להתקין שום תוסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוסכים בזמן - מריצים ישר לקטע על ישראל./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם משתמשים לעתים קרובות ביוטיוב כדי לצפות בהרצאות, סרטים או פרקי סדרות, ייתכן שתוכלו לנצל טוב יותר את זמנכם (ולהספיק לצפות בהרבה יותר תוכן) אם תריצו את כל הסרטונים במהירות גבוהה יותר. מתברר שנגן הווידאו של יוטיוב תומך באפשרות זו ללא צורך בשום התקנה או תוספת מיוחדת, אך גוגל משום מה החביאה אותה תחת תפריט ההגדרות - במקום שבו רוב המשתמשים כנראה מעולם לא נתקלו בה.

רוצים לנסות? קודם כל, ודאו שאתם צופים בסרטוני וידאו באמצעות נגן HTML5 ולא נגן הפלאש הישן של יוטיוב. אם יש לכם דפדפן בגרסה מאוד ישנה, כדאי שתשדרגו אותו כדי ליהנות מהנגן המודרני. הצעד הבא הוא ללחוץ על כפתור גלגל השיניים המופיע למטה מימין, להקיש על "מהירות" (Speed), ולאחר מכן לבחור את מהירות הצפייה בה אתם מעוניינים.

לצד אפשרויות כגון צפייה במהירות של פי 1.5 או מהירות כפולה, מציעה לכם יוטיוב גם אפשרות להאטת הווידאו. אם הקצב המקורי מהיר לכם מדי, אפשר להאט את הסרטון לחצי ממהירות הניגון הרגילה ואף פחות מכך.

האפשרות הזו מוצלחת במיוחד לסרטוני הדרכה שבהם אתם לא רוצים לפספס אף פרט, לרגעים שאתם מנסים לעצור על פריים מסוים או אם אתם מחפשים קטע מסוים בסרטון ורוצים להריץ אותו במהירות כפולה כדי לחסוך מחצית מהזמן.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully