וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר את הרשת: סרטון סקס - לראשונה מתוך גוף האישה (NSFW)

31.12.2015 / 6:36

סרטון אנטומי-פורנוגרפי חדש, שהצליח לעבור את המסננת של יוטיוב ולהישאר באתר למרות תוכנו הבוטה, צבר 14 מיליון צפיות עד כה, והיד עוד נטויה. מה שבטוח - הוא מציג את האקט באופן שמעולם לא ראיתם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

YOUTUBE

"איך לעזאזל הגעתי מסרטון של בוס ב-Dark souls 2 לזה?!", שואל בצדק אחד מאלפי המגיבים לסרטון הוויראלי החינוכי-אך-פורנוגרפי למדי שהצליח לעבור את המסננת הקפדנית של יוטיוב ולהישאר באוויר. הסרטון זכה ליותר מ-14 מיליון צפיות, נכון לרגע זה, והמספר הזה צפוי עוד לגדול.

רבים ממיליוני הצופים ואלפי המגיבים תוהים כיצד הצליח הסרטון, תחת הכותרת "מצלמה בתוך ואגינה במהלך סקס בתנוחה מיסיונרית", לעלות ולשרוד באין מפריע על גבי פלטפורמת יוטיוב, שאמורה לסנן תכנים מיניים נועזים מדי, בטח במקרים שגולשים רבים כל כך מדווחים על תוכן לא ראוי.

משום מה לא נראה שנדרש אפילו אישור מינימלי שהצופה הוא מעל גיל מסוים, כנהוג באתר במקרים גבוליים. בקטע השיא של הסרטון נראה רגע האורגזמה הגברית והצופים זוכים לחזות בפלא - מנקודת מבטו של הנרתיק. וכן, זה בהחלט שם את ה-"גרפי" ב-"פורנוגרפי" כמו שזה נשמע.

הווידאו הועלה בחודש מרץ השנה אך עורר עניין מחדש השבוע לאחר שנחשף בצהובון בריטי וזכה לסבב שיתופים ויראלי ברשתות החברתיות - כן, אלו שמאפשרות להציף סרטונים של יוטיוב ללא חשש, בעודן חוסמות אפשרות לשיתוף לינקים מכתובות אתרים אותה הרשת כן מזהה כפורנו. מבדיקה שלנו, גם בפייסבוק יש גולשים שהפיצו את הסרטון ולא נחסמו.

לסרטון המלא והלא מצונזר - הקליקו כאן. על אחריותכם בלבד.

מצלמה בגוף של אישה. צילום מסך
מקורי, מחריד ומסקרן./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully