וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוטיני באוטו": המתיחה הישראלית ששברה את פייסבוק

20.1.2016 / 15:49

עשרות אלפי לייקים, אלפי תגובות ושיתופים וחברה אחת עצבנית במיוחד. הקומיקאי ואושיית הרשת, דניס צ'רקוב, מתח את בת זוגו והצליח להפוך לדבר הכי קורע שתראו היום

באדיבות המצולמים

הקומיקאי ואושיית הרשת, דניס צ'רקוב, שבר את פייסבוק היום אחרי שמתיחה שלו סחפה כמעט 15,000 לייקים ואלפי שיתופים תוך כחמש שעות. הסרטון פורסם בשעה 10:00 ובשעה 15:00 הוא כבר הגיע ליותר מרבע מיליון צפיות.

אז מה הייתה המתיחה שסחפה כל כך הרבה גולשים? דניס החביא בתא הכפפות חוטיני מנומר ואסף את בת זוגו, דינה, מבלי להגיד לה שמצלמה נסתרת מתעדת את הנסיעה. אחרי זמן קצר היא מצאה את החוטיני והתגובה שלה הבהירה לכולנו כמה סובלנות יש לה להלבשה תחתונה של בחורות אחרות.

"הסצינה הבאה מצולמת בהלוויה שלי", כתב דניס בתגובה לאחד הגולשים שדרש המשך לסרטון. אלפי גולשים אחרים הגיבו גם למתיחה, רובם צחקו וחלקם אף מתחו ביקורת על האלימות המוצגת בו, למרות שאפשר להבין את דינה בסיטואציה הזו.

המתיחה של דניס צ'רקוב. באדיבות המצולמים
"זה לא החוטיני שלי!"./באדיבות המצולמים

וכדי להבהיר שלא מדובר במתיחה מבוימת, פנינו לדניס וקיבלנו תשובה חד משמעית: "המתיחה אמיתית. אחרי שהמצלמה כובתה הראיתי לה והסברתי לה שזאת מתיחה והיא נרגעה".

מאיפה הרעיון?
הרעיון ישן מחבר קרוב שעשה את זה לפני שנים אבל לא צילם.

לדבריו, דניס מקבל מאז פרסום הסרטון מאות תגובות בפרטי, המצטרפות לאלפי המגיבים תחת הסרטון. "אני מעריץ אותך", כתבו כמה, אחרים תהו האם דינה והוא עדיין ביחד (הם עדיין ביחד, אגב).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

זה מה שקורה כשמשאירים חוטיני באוטו :)

Posted by Dennis Charkov on Tuesday, January 19, 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully