וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תהפכו את הסמארטפון הישן למצלמת אבטחה בקלות

11.2.2016 / 4:14

האפליקציה הישראלית Salient Eye הופכת את הטלפונים החכמים הישנים שנערמו במגירה למערכת אבטחה ביתית, שמתריעה אם קורה משהו חריג ומתעדת את המתרחש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הכי אלגנטי, אבל אפקטיבי וזול./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם שקלתם להוסיף מערכת אבטחה, או פשוט להציב מצלמת רשת אלחוטית בביתכם לאחרונה, תוכלו אולי להשתמש בסמארטפונים הישנים, שכבר נערמו במגירה, כדי לארגן לעצמכם מערכת מאולתרת, אך יעילה. מתברר שגם לזה יש אפליקציה, והיא פותחה פה בישראל.

Salient Eye הופכת כל סמארטפון או טאבלט למערכת אבטחה מבוססת גלאי תנועה, ומרגע שתזהה פעילות חשודה תתחיל המצלמה לצלם ללא הפסקה, בקצב של 4 תמונות לשנייה, המועלות גם לענן באופן אוטומטי, עד שתיפסק התנועה החשודה בחלל שמולו הצבתם את המכשיר הישן.

בהתאם לאופן בו תגדירו אותה, תקבלו מהאפליקציה התראות שונות בזמן אמת, כולל אפשרות להפעלת אזעקת "צופר" ושליחת סמס או דואר אלקטרוני, עם קישור לתמונות שתועדו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מעט אנשים כבר מחזיקים צי של סמארטפונים ישנים במגירה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחי האפליקציה ממליצים על שילוב של כמה סמארטפון או טאבלטים לצורך הקמת מערכת אבטחה מקיפה יותר, בה כל מכשיר שכזה ישמש זוג עיניים לאיתור תנועה באזורים שונים בבית, במשרד ועוד. כל המכשירים ישלחו התראות ומידע לסמארטפון שאתם משתמשים בו כיום בצורה מרוכזת.

האפליקציה כבר זמינה למכשירים מבוססי אנדרואיד מגרסה 2.2 ואילך, ומושקת גם בגרסה לאייפון ואייפד בימים אלו, לצד גרסה בתשלום הכוללת שלט רחוק לשליטה בכלל המכשירים במערכת. לדברי מפתחי Salient Eye האפליקציה הורדה כבר כ-700,000 פעמים על ידי משתמשים מרחבי העולם, ולצורך פיתוחה קיבלה החברה הישראלית הצעירה מענק של 50,000 דולר מקרן "תנופה", מטעם המדען הראשי.

בהמשך אמורה להתווסף למוצר תמיכה בווידאו בהזרמה מרחוק, אפשרות הגדרת זמני פעולה אוטומטית של המערכת (מה שאומר שכרגע ניתן להפעיל או לכבות את המערכת באופן ידני בלבד), אפשרות למיפוי אזורי סריקת גלאי התנועה ואפשרות אינטרקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully