וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה אתרים מגניבים שממש כדאי לכם להכיר

19.3.2017 / 10:12

אתר אחד שיסרוק לכם במהירות לינקים לוודא שאף איום לא מחכה מעבר לקליק, אתר שיסייע לכם להימנע מחשיפה מיותרת ומספאם בצורה אלגנטית ועוד אתר שפשוט ממש (ממש) תהנו ממנו, לפחות לכמה שניות

אילוסטרציה. ShutterStock
האתרים האלה לא ישנו את חייכם, אבל הם ישדרגו אותם קצת./ShutterStock

וירוס טוטאל

אם פעם היינו מקפידים לבחון ולסרוק כל קובץ שמועתק למחשב שלנו, היום אנחנו סומכים על שירותים מקוונים ומנגנוני אבטחה של אפליקציות כדי שיגנו עלינו מפני וירוסים, סוסים טרויאנים, תולעים ונוזקות אחרות.

זו גם הסיבה שרובנו לא ממש מקפידים לעדכן תוכנת אנטי-וירוס במחשב האישי שלנו, אבל זה לא אומר שאנחנו לא צריכים מדי פעם בדיקה מקיפה של קובץ. בדיוק לשם כך קיים אתר virustotal.com , בו ניתן לסרוק קובץ מכונן או יותר חשוב - לינק חשוד, רגע לפני שאתם לוחצים עליו.

מייל לעשר דקות

כמה פעמים נדרשתם להזין כתובת מייל, בעת הרשמה לאתר או לשירות מקוון, ולא רציתם למסור את המייל הפרטי שלכם? גם רק רציתם לנסות את השירות או שפשוט לא התאים לכם למסור פרטים אמיתיים, בדיוק בשביל זה קיים האתר 10minutemail.

בהתאם לשמו, האתר מספק לכם כתובת מייל תקנית למשך עשר דקות בלבד. תוכלו כמובן להאריך את משך החיים של הכתובת חסרת המשמעות, אך היא תיעלם, יחד עם תכולת התיבה הזמנית, ברגע שתסיימו להשתמש בה. כך תוכלו לקבל מייל אישור, ולסיים תהליך הרשמה, מבלי להתחייב למייל חדש, או להפקיר את המייל הפרטי שלכם.

עם הכניסה לאתר תקבלו מייל זמני ולצדו שעון הסופר עשר דקות לאחור. את המייל שתקבלו תוכלו למסור ואם יגיע מייל בזמן שהכתובת שלכם עוד קיימת הוא יופיע מתחת לשורה הירוקה במרכז העמוד. לחיצה על אייקון החצים יוסיף לכם עוד עשר דקות.

מקלדת האקר

האתר הזה לא שימושי במיוחד, כמו האחרים, אלא אם כן אתם מצלמים סרט דל תקציב עם האקרים, אבל הוא יספק לכם כמה שניות של הנאה צרופה, ויסייע לכם להרשים את החברים. לפחות עד שהם יביטו במקלדת ולא על המסך.

האתר הפשוט הזה מגיב לכל מקש באותו האופן - מוסיף עוד אלמנט בשורות הקוד האינסופיות, הנכתבות בפונט ירוק בוהק על רקע שחור. האפקט הנוצר יגרום לכם להיראות כאילו מחשבי הפנטגון במרחק של כמה הקשות, אבל בפועל אתם פשוט יושבים מול המחשב ולוחצים אקראית על מקשים כמו קופים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully