וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ: איך לדעת כמה מאצ'ים היו לכם בטינדר עד היום?

אילן גלר

11.3.2016 / 8:24

הטריק הזה אמנם לא הכי אלגנטי אבל הוא פשוט ויעיל במיוחד. מי לא היה רוצה לדעת כמה התאמות הוא הצליח להשיג עד היום באפליקציית הדייטים הפופולרית?

וידאו: יוטיוב, תמונה: SHUTTERSTOCK

סקרנים לדעת כמה התאמות ("מאצ'ים") כבר היו לכם באפליקציית הדייטינג הפופולרית טינדר? מתברר שקיימת דרך פשוטה יחסית ולא הכי אלגנטית לבדוק, באמצעות פיצ'ר השיתוף של האפליקציה.

אל תבלבלו עם התכונה החדשה, המשמשת לשיתוף עמודי הפרופיל עצמם לחברים - כפתור השיתוף הקיים מופיע ברגע שבו מושגת התאמה בטינדר, ומופיע בחלק התחתון של המסך ("Tell your friends").

לאחר לחיצה על כפתור השיתוף הזה, תשאלו כיצד תרצו לחלוק את החדשות הטובות עם חבריכם. אם תבחרו, נניח, לשתף באמצעות אפליקציית ווטסאפ, תגלו כי במסגרת הודעת השיתוף שיצרה עבורכם טינדר מופיעה גם כמות המאצ'ים שאותם הצלחתם להשיג עד היום.

נוסח ההודעה הוא "I just got my 208rd match on Tinder!" כשהמספר מתחלף בהתאם לכמות המאצ'ים שלכם. כמובן שאתם לא חייבים לשלוח את ההודעה הזו אם אינכם מעוניינים - אפשר פשוט למחוק אותה ולחזור לטינדר כשבידכם המספר הנכסף.

אילו שימושים אפשר למצוא למספר המאצ'ים שלכם באפליקציה? הנה כמה הצעות: תוכלו לשלוח אותה לאחת האקסיות שלכם כדי להוכיח שאתם מבוקשים, לחלוק אותה עם הדודה כדי שתראה אילו מאמצים אתם משקיעים באיתור חתן או כלה, או אולי להציג את המספר בפני חברים כדי להוכיח להם שאתם הרבה יותר שווים מהם בעיני המין השני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחצו על כפתור השליחה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וקבלו את מספר המאצ'ים המדויק./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully