וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה בכנף: גלקסי S7 החדש כמעט בלתי ניתן לתיקון

אילן גלר

10.3.2016 / 9:22

עם ציון של 3 מתוך 10, נראה שמכשיר הדגל החדש של סמסונג בדיוק קיבל את הביקורת השלילית הגורפת הראשונה בעולם; הסיבה: כל תיקון קטן דורש פירוק של המסך, שממש קשה לפרק מבלי לגרום לנזק

צילום מסך

גלקסי S7 החדש של סמסונג זוכה לביקורות משבחות מצד כמעט כל המבקרים, אך מתברר כי לפחות בתחום אחד הוא נופל מקודמו - וגם מלא מעט מכשירים מתחרים, בהם האייפון. לפי בדיקת האתר iFixit, ה-S7 כמעט בלתי ניתן לתיקון באופן עצמאי (גם במעבדות פרטיות), וניסיונות להחליף רכיבים כדוגמת הזכוכית הקדמית שלו, או אפילו חיבור ה-USB, סביר שיסתיימו בגרימת נזק נוסף.

מבדיקת האתר עלה כי בכדי להשיג גישה לרכיביו הפנימיים של ה-S7, אין שום דרך נוחה לפתיחת מארז המכשיר מלבד הסרת כיסוי הזכוכית הקדמי שלו; הכיסוי הזה מחובר למארז באמצעות הדבקה חזקה, וב-iFixit משוכנעים כי רוב הניסיונות להסרתו יביאו לשבירת המסך. אין שום דרך אחרת, נוחה ובטוחה יותר, להגיע לחיבורי ה-USB או לשקע האוזניות של המכשיר.

הציון הסופי של ה-S7 במדד האתר עומד על 3 מתוך 10. הדגם הקודם של סמסונג, ה-S6, קיבל ציון גבוה מעט יותר של 4 מ-10, ואילו דווקא מכשיר האייפון 6S של אפל זכה לציון גבוה יחסית של 7 מתוך 10. הסמארטפון המודרני היחיד שמדורג נמוך יותר מהגלקסי S7 החדש הוא מכשיר נקסוס 6P (המעולה) עם 2 נקודות בלבד - עוד מכשיר שכנראה תצטרכו להחליף בשלמותו בעקבות כמעט כל תקלה הנוגעת לרכיביו הפנימיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא פשוט להגיע לשלב הזה, גם במעבדה פרטית./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully