וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטוני ווטסאפ זוללים את המקום בסמארטפון? כך תבטלו את ההורדה האוטומטית

20.4.2016 / 6:48

לא נמאס לכם שכל התמונות והסרטונים מקבוצות הווטסאפ השונות סותמים לכם את המכשיר? המדריך הקצר הזה יראה לכם איך להגדיר לאפליקציית המסרים המידיים הפופולרית לא להוריד כלום בלי שתבקשו

צילום מסך

(בווידאו: התקנת ווטסאפ בדפדפן - זה יחסוך לכם הרבה התעסקות בנייד)

למרות שסמארטפונים כיום מצוידים בעשרות גיגות לאחסון, ושירותי ענן שונים מציעים לשמור לנו את התמונות והסרטונים בחינם, רבים מאיתנו מגיעים למצב בו מקום האחסון במכשיר הנייד שלנו אזל. אחת האשמות העיקריות במצב הזה היא אפליקציית ווטסאפ ובעיקר הקבוצות הרבות שמפציצות אותנו בסרטונים.

אם אתם נוהגים לעבור מדי פעם על תיקיית ההורדות של ווטסאפ ולמחוק את התוכן, תדעו שיש דרך הרבה יותר פשוטה למנוע מאפליקציית המסרים הפופולרית להוריד אוטומטית תמונות סרטונים כבדים.

כדי לבטל את אפשרות ההורדה האוטומטית של תכנים, כנסו להגדרות האפליקציה מתוך האפליקציה (שלוש הנקודות בחלק העליון משמאל באנדרואיד או גלגל השיניים למטה מימין באייפון) ושם לחצו על "שימוש בנתונים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם לא חייבים להוריד למכשיר כל סרטון שנשלח בקבוצה של הלימודים./מערכת וואלה!, צילום מסך

במסך שייפתח תראו שלושה סעיפים תחת "הורדת מדיה אוטומטית": בעת שימוש באינטרנט סלולרי, כשמחובר ל-Wi-Fi ובעת נדידה. תחת "בעת נדידה" מומלץ לסמן אף סוג מדיה כדי לא לזלול בטעות תקשורת נתונים כשאתם בחו"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימו לב: הורידו את הסימונים בשני הסעיפים - גם בעת שימוש ברשת סלולרית וגם בעת שימוש ב-Wi-Fi./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם תרצו להפסיק לחלוטין את הורדת התמונות והסרטונים, בשני הסעיפים הראשונים סמנו גם "אף סוג מדיה". כעת תתבקשו ללחוץ על כל סוג מדיה שתגיע אליכם בשיחה פרטית או קבוצתית ולא תורידו את כל התוכן אוטומטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לבחור להוריד רק תמונות אוטומטית וסרטונים לפי בקשה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully