וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו אפשר לעשות שיחות ועידה קוליות במסנג'ר של פייסבוק - עד 50 אנשים

22.4.2016 / 6:26

הפיצ'ר הזה אמנם קיים כבר באפליקציות כמו סקייפ של מיקרוסופט או Hangouts של גוגל, אבל כעת הוא מצטרף לאפליקציה הפופולרית של פייסבוק, בדרכה להשתלט על עוד פינה קטנה של האינטרנט. עכשיו רק צריך לברר איך שומעים 49 אנשים שמדברים במקביל ברקע

ShutterStock

(בווידאו: עוד משהו שאפשר לעשות במסנג'ר של פייסבוק - לשחק שחמט)

פייסבוק עושה צעד נוסף במהפכת ההשתלטות שלה על האינטרנט. עדכון חדש לאפליקציית המסנג'ר של הרשת החברתית מאפשר לבצע שיחות ועידה קוליות עד 50 משתתפים. אמנם לא תצליחו לשמוע אף אחד ולא תוכלו לשלב בשיחה סטיקרים של חיות חמודות, אבל הפיצ'ר החדש כבר מאפשר לנהל פגישות טלפוניות קבוצתיות בקלות.

הפיצ'ר הוכרז אתמול על ידי דיוויד מרקוס, מנהל מחלקת המסנג'ר של פייסבוק, שלפי נתוני החברה משמש לביצוע כעשירית מהשיחות הקוליות המקוונות בעולם, נתון שצפוי לצמוח אם הפיצ'ר החדש אכן יהפוך לפופולרי.

לאחר עדכון האפליקציה תוכלו לראות שהתווסף לו אייקון של טלפון בפינה הימנית העליונה של מסך השיחה הקבוצתית, ומשתתפי הצ'ט הקולי יוכלו לראות מי מהקבוצה משתתף ומי לא. מדובר ביישור קו עם יכולות שכבר מציעות אפליקציות כמו סקייפ, Hangouts מבית גוגל ואחרות, אך הדבר מובנה כעת בתוך אחת מהאפליקציות הנפוצות בעולם, אותם חייבים משתמשי פייסבוק להתקין כאמור כדי לגשת להודעותיהם ברשת החברתית.

לפי הדיווחים, הצ'ט הקולי הקבוצתי עובד באופן דומה לשיחות הקוליות המוכרות שמציע המסנג'ר, עם צעד אחד נוסף, בו לאחר לחיצה על סמליל הטלפון, תוכלו לבחור מי מהקבוצה ייכלל במסגרת השיחה הקבוצתית הקולית.

למרות שתחילה דווח באתרים שונים בעולם כי לא תהיה מגבלה על כמות המשתתפים בשיחות אלו, ככל הנראה יוגבל רף המשתמשים ל-50 על ידי הרשת החברתית, בכל אופן מספר שאמור להניח את הדעת ולענות בקלות על דרישותיהם של מרבית המשתמשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו צריך רק לפצח איך מקשיבים לעשרות אנשים במקביל./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully