וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצל נמאס: "תמצאו פראייר אחר שיספוג את האש ושיהיה שק החבטות שלכם"

23.4.2016 / 20:50

אנחנו רק נניח את זה כאן: "אני יודע שלא רואים אבל גם לי יש רגשות וגם אני נפגע וגם לי נמאס אז מעכשיו אני דואג לי, כי אצלנו במחנה יש בעיית זיכרון קשה ומחבקים ביד אחת ודוקרים בשניה"

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: "הימין גידל פסיכופטים" - הסרטון הלוחמני של ח"כ מרגלית)

"זהו, נגמרו הימים שאני שוכב על הגדר בשביל כל הימין! תמצאו מישהו אחר להריע לו כשהוא נלחם את המלחמות שלכם ולהתנער ממנו בניצחונות!" - במילים האלה פתח הערב יואב "הצל" אליאסי פוסט מתוסכל במיוחד.

הראפר שהפך בתקופת מבצע "צוק איתן" בעזה לפעיל ימין בולט בפייסבוק, ושנודע בתומכיו הקיצוניים, שפך הערב בפייסבוק את כל תלונותיו על מחנה הימין: "תמצאו מישהו אחר להגיד לו שהוא צודק אבל ליד אנשים מהמחנה השני להגיד כן הוא גם קצת קיצוני. תמשיכו לקלל את התקשורת ולהגיד שהם הבעיה אבל ליישר איתם קו ולהקריב אותי בשביל לרצות אותם", הוא המשיך להאשים את מחנה הימין בצביעות.

עוד כתב אליאסי בפוסט שפורסם הערב קצת אחרי השעה 18:00: "תמצאו פראייר אחר שיספוג את האש ושיהיה שק החבטות שלכם. אני בטוח שיש שורה של אמנים שיקריבו את השם והפרנסה שלהם ואת הביטחון האישי והמשפחתי שלהם כדי להלחם על הצדק שלכם. אבל די! אני שבעתי.

"אני יודע שלא רואים אבל גם לי יש רגשות וגם אני נפגע וגם לי נמאס אז מעכשיו אני דואג לי, כי אצלנו במחנה יש בעיית זיכרון קשה ומחבקים ביד אחת ודוקרים בשניה ותאמינו לי שורות אלו נכתבות בכאב צער ותסכול כי מה שאני עשיתי בשנתיים, שום חבר כנסת לא עשה ב20 שנה תבדקו.

"לא ביקשתי כלום חוץ מלקבל את הכבוד שמגיע לי. בינתיים אני עוד כאן אבל תתחילו לחפש לכם פראייר אחר", וחתם במילים "אני הייתי יואב הצל אליאסי הקיצוני".

יואב, מה שבר אותך?
"אני לא יכול להגיד מה בדיוק ...
אבל זה לא בא מהשמאל".

אז אתה מתכוון להוריד פרופיל בזמן הקרוב?
"בדברים מסוימים".

תוך שעתיים הגיע הפוסט לאלפי לייקים וזכה למאות תגובות:
"סע לשלום, אתה לא ימני ציוני אמיתי", כתב אחד המגיבים אבל רובם קראו לאליאסי לא להישבר: "אל תתיאש", "אח יקר, נידפקת??!? קום מיד ותעמוד על הרגליים! קשה לך? קשה לכולם!", "צודק בכל מילה! תהיתי מתי תשבר כי בצדק אנשים במדינה לא מעריכים", "יואב היקר- קומץ מגדפים וכפויי טובה,לא מעיד על הכלל שתומך בך לאורך כל הדרך", היו רק חלק ממאות התגובות לפוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully