וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד האדירים: אופנוע מרחף ביתי אמיתי. צפו

אילן גלר

2.5.2016 / 4:56

"עיקר העבודה הייתה להבין איך לגרום למנועים לפעול בדיוק באותה המהירות", הסביר קולין פורצה שבנה את כלי הרכב המזכיר את הספידרים מסרטי מלחמת הכוכבים. הוא אמנם מסוגל לרחף כרגע רק כמה שניות אבל זה עדיין מאוד מרשים

צילום מסך

קולין פורצה הוא יוטיובר שהפך מפורסם בזכות יכולתו להרכיב כמעט כל המצאה. הפרויקט האחרון שלו, שנולד כתוצאה מבקשות הגולשים, הוא כנראה המרשים ביותר מכולם: אופנוע ביתי מרחף, העשוי כולו מרכיבים הזמינים לרכישה, שחוברו יחדיו.

כלי הרחף המגניב הזה מסוגל, לפחות בגרסתו הנוכחית, לרחף בגובה של כמה מטרים באוויר למשך כמה שניות - בהחלט התחלה מרשימה לפרויקט חובבני בתקציב אפסי. את חלקי המנוע בעבור האופנוע המרחף קיבל פורצה מחברת פורד, שהסכימה לשתף פעולה.

אופנוע מרחף ביתי. צילום מסך
לא תגיעו עם זה רחוק, אבל זה ממש מגניב./צילום מסך

"הפרויקט הזה נמשך כשלושה חודשים, אך למעשה עבדתי עליו בפועל רק ארבעה או חמישה שבועות ובשאר הזמן רק חיכיתי שהחלקים יגיעו", הוא מסביר. "עיקר העבודה הייתה להבין איך לגרום למנועים לפעול בדיוק באותה המהירות, והיכן למקם את עצמי בזמן הטיסה".

קולין נזקק לארבעה שיעורי תעופה על מנת להבין בדיוק כיצד להשתלט על המכונה שהמציא, אך כעת נראה שהוא מסתדר היטב. כעת המטרה היא, כמובן, להרכיב כלי תעופה גדולים ומתוחכמים יותר, מבלי לחרוג מההבטחה המקורית - המצאות שאותן, עם קצת מאמץ ומחשבה, כל אחד יכול לבנות בעצמו בבית, בלי להשקיע מיליוני דולרים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully