וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפנט: צפו במשחק פרוט נינג'ה - בחיים האמיתיים

27.5.2016 / 7:56

זוכרים את הימים בהם האצבע שלכם נעה במהירות ובחשאיות על מסך הסמארטפון וחצתה פירות לשניים במומחיות? אז שני אלה לקחו את הקונספט קצת רחוק מדי, וקצת מצחיק מדי

צילום מסך

"פרוט נינג'ה" (Fruit Ninja) היה, עם צאתו לפני כמה שנים, לאחד המשחקים הפופולריים ביותר במובייל, ולאחת האפליקציות בתשלום המוכרות ביותר. מטרת המשחק החביב הייתה פשוט לחצות במהירות מבחר פירות המושלכים מתחתית המסך עם חרב הסמוראים שלכם. המשחק הממכר הפך ללהיט והוליד לא מעט סרטוני מחווה ברשת. באיחור לא אופנתי כלל, מצטרף אליו סרטון חמוד ומושקע במיוחד.

"אתה הנבחר, מגן היער, שאומן להגן מפני האויב", נפתח הקטע שאורכו כשלוש דקות, לפני שהוא הופך במהרה למעין דו-קרב - משחק של שני משתתפים - בכיכובם של שני נינג'ות העושים כמיטב יכולתם מול הפירות, בהתאם לכללי המשחק.

חמודים במיוחד הרגעים בהם שלל פירות נזרקים לאוויר, רגע לפני שהקרב עובר מכלי נשק לאלימות אולד-סקול, כולל אגרופים לאבטיח מאיים ובעיטה בלהקת בננות עוינות. עוד בקטע הקצרצר והמשעשע, מיטב הפספוסים (מלון נראה כמו דבר מאוד לא סימפטי לחטוף בלחי) וגם תהליך האימונים נוסח פאי-מיי, בהצצה קטנה לאחורי הקלעים של עשיית הסרטון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

פרוט נינג'ה בחיים האמיתיים. צילום מסך
אף תפוח לא נותר שלם./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully