וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MEIZU PRO 6 מגיע לישראל. כמה הוא יעלה?

19.5.2016 / 11:57

מכשיר הדגל של היצרנית הסינית מציע מפרט מכובד מאוד עם 4 גיגה זיכרון RAM, 64 גיגה לאחסון, מעבד עם עשר ליבות ומסך קשוח. על הנייר, מחיר ההשקה די משתלם

מערכת וואלה!

(בסרטון: ניר יהב מתנסה במכשיר לראשונה בהשקה בסין)

סמארטפון הדגל החדש יצרנית הסמארטפונים הסינית Meizu , ה-PRO 6, מגיע לישראל. מחירו 1,799 שקלים לגרסת ה-32 גיגה לאחסון ו-1,999 שקלים לגרסה עם 64 גיגה. המחירים האלה רלוונטיים רק לתקופת ההשקה וניתן כבר לבצע הזמנה מוקדמת. הפרו 6 משווק בלעדית ברשת באג והמכשירים הראשונים צפויים לנחות בארץ בעוד כחודש.

המפרט של הפרו 6 כולל שבב מדיהטק Helio X25 עם עשר ליבות - שתיים של 2.5 גיגה-הרץ ועוד שמונה של 1.4 גיגה-הרץ בשני אשכולות של ארבע ליבות. כמו כן, בתוך המכשיר תמצאו זיכרון עבודה של 4 גיגה RAM, מסך AMOLED בגודל 5.2 אינץ' מחוזק בזכוכית גורילה 4 וטכנולוגיית 3D Touch, המאפשרת להפעיל פונקציות שונות באמצעות לחיצה על המסך בעוצמות שונות.

למכשיר גוף מתכתי אחיד, חיישן קורא טביעות אצבע, מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל עם מנגנון לייזר פוקוס ולדברי החברה המצלמה מספקת תמונות שוות גם בתנאי תאורה גרועים. המצלמה הקדמית של 5 מגה פיקסל גם אמורה לספק תמונות סלפי טובות בתנאים לא אופטימליים. למרות המצלמה המכובדת של המכשיר, ההתרשמות הראשונה שלנו מההשקה בסין היא שיש לא מעט טובות ממנה במכשירים שכבר נמכרים ברחבי העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרט טוב, מחיר לא רע./מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרו 6 מצויד בחיבור USB מהיר מסוג C המאפשר טכנולוגיית טעינה מהירה. לדברי נציגי החברה המכשיר מגיע לטעינה מלאה תוך שעה ול-26 אחוזי סוללה תוך עשר דקות בלבד. בנוסף הדגישו בחברה כי הטעינה המהירה לא מחממת את המכשיר כמו טכנולוגיות דומות במכשירים אחרים.

בתחום השמע, אומרים בחברה שהרמקולים מציגים פריצת דרך בדמות הדור השלישי של מערכת NXP Smart PA. השבב המתקדם מסוגל לחוש במצב הרמקולים בזמן אמתי ולשלוט באופן חכם ברטט שלהם. הצליל הבוקע חזק וצלול ולדברי החברה ביצועי הרמקול מגיעים לרמת Hi-Fi.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד שכפול של אייפון./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully