וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיק קוק: "גיליתי אייפון בציור הולנדי משנת 1670"

26.5.2016 / 13:35

בביקור של מנכ"ל אפל בהולנד, קוק שם לב כי באחד הציורים הקלאסיים במוזיאון רייקסמוזיאום שבאמסטרדם נראה אדם המחזיק חפץ שנראה בדיוק כמו הסמארטפון האייקוני של החברה

אישה צעירה עם מכתב ושליח בתוך בית. נחלת הכלל/ Pieter de Hooch, צילום מסך
?איש מושיט מכתב לאישה בהיכל?. התשובה בשם של הציור./צילום מסך, נחלת הכלל/ Pieter de Hooch

האם אפל היא לא זאת שהמציאה את האייפון בשנת 2007 וסטיב ג'ובס רק שאב השראה מציור קלאסי שהוא ראה? כמובן שלא אבל מנכ"ל אפל הנוכחי, טים קוק, הודה בהומור כי ייתכן ואפל היא לא החברה שהמציאה את האייפון. בביקור שקיים בימים האחרונים במוזיאון רייקסמוזיאום שבאמסטרדם, נתקל קוק בציור הולנדי בן 346 שנה, בו נראה איש מחזיק חפץ הדומה לאייפון. באותו ביקור, נכח גם הממונה על הדיגיטל באיחוד האירופי, נילי קרואס שהבחין גם בדמיון.

בוועידה טכנולוגיה שהתקיימה באמסטרדם, סיפר נילי קרואס כי בשלב מסוים רץ אליו קוק ואמר "בוא תסתכל, מצאתי ציור עם אייפון!". נילי סיפר כי הוא אחז בידו והוביל אותו אל הציור והצביע על האיש שמחזיק את אותו "אייפון". כמו כן, קוק סיפר לקהל וצחק שהוא תמיד חשב שהוא ידע מתי האייפון הומצא, אך כעת הוא לא בטוח בזה יותר.

הציור שטים קוק התייחס אליו צויר על ידי פיטר דה הוך בשנת 1670 ונקרא "איש מושיט מכתב לאישה בהיכל". בתגובה לדבריו של טים קוק אמר דובר המוזיאון: "מה שנראה כמו אייפון, הוא למעשה אמצעי תקשורת נפוץ במאה ה-17 - מכתב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully