וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירי הצילה את חייה של תינוקת

אילן גלר

8.6.2016 / 9:14

אם אוסטרלית שבתה החלה להיחנק לא הצליחה למצוא את האייפון שלו ופשוט צעקה לסירי שתזמין אמבולנס. למרבה המזל האינטליגנציה המלאכותית של אפל הגיבה במהירות והאמבולנס הגיע בזמן

וואלה TECH

האם אתם חוששים להפעיל את תכונת "היי סירי", המאפשרת לעוזרת הדיגיטלית של אפל להקשיב להוראות גם בזמן שהאייפון איננו צמוד אליכם, מחשש לפרטיותכם? אולי תתעניינו לשמוע כי לפחות במקרה אחד שהתרחש באוסטרליה, הצליחה סירי להציל את חייה של תינוקת דווקא בזכות תכונה זו.

בסיפור, שדווח בהרחבה בתקשורת המקומית, גילתה האם כי בתה בת השנה חדלה לנשום; ההתראה הראשונית הגיעה בזכות בייבי מוניטור, שהוצמד לעריסה, והאם רצה מיד לתינוקת והחלה לחפש את מכשיר הסמארטפון שלה כדי להזעיק עזרה.

כנראה שבהמולה היא לא מצאה אותו, מאחר והוא לא היה מונח לצדה, והיא צעקה "היי סירי, תזמיני אמבולנס!". האינטליגנציה המלאכותית של אפל מיהרה למלא את ההנחיה, האמבולנס הגיע בזריזות והצליח להציל את חיי התינוקת, שמרגישה כעת מצוין.

תכונת "היי סירי" אינה זמינה בכל מכשיר אייפון: היא בלעדית לדגמי אייפון 6S ואייפון SE. נציין כי גם מכשירים רבים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד תומכים בתכונה דומה, בשם "אוקיי גוגל". רוצים להפעיל אותה? במכשירי אייפון תמצאו את האפשרות בתפריט ההגדרות תחת "כללי" ואז "סירי", ובסמארטפונים מבוססי אנדרואיד בהגדרות האפליקציה הרשמית של גוגל המותקנת בכל מכשיר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אמא ותינוקת שוכבות במיטה. ShutterStock
צעקה לסירי שתזמין אמבולנס - אחרי שלא מצאה את האייפון./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully