וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה מושלמת: המדבקות שהופכות את הלפטופ ליצירת מופת

אילן גלר

10.6.2016 / 7:37

אם אתם מחפשים ציור אהוב של אמן מפורסם כמו פיקאסו, בוטצ'לי, ואן גוך או פשוט צילומים מרהיבים של החלל, כנראה שתמצאו בקטלוג את מבוקשכם בין מאות הדוגמאות. המחיר: כ-60 שקלים לסט באתר Etsy

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לידתה של ונוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

מדבקות לעיצוב הלפטופ אינן המצאה חדשה, ובכל זאת אנו בטוחים כי מדבקות כאלו עוד לא ראיתם: ה-Keyshorts, פרי יצירתם של האמנים אנה וסבסטיאן, צובעים מחדש את אותיות המקלדת בעיצובים ייחודיים המבוססים על יצירות אמנות מפורסמות מכל התקופות. מדבקה תואמת, המיועדת למשטח המגע, מעניקה ללפטופ מראה קלאסי מושלם.

פרט לעיצוב הייחודי, יש עוד לא מעט סיבות להשתמש במדבקות האלו. הן עשויות מחומר עמיד המגן על המקשים מפני לכלוך ורטיבות, וניתנות להדבקה קלה ומהירה וגם הסרה ללא הותרת כתמי דבק. תהליך ההדפסה עצמו איננו מזהם, כך שתוכלו להיות שלמים עם הרכישה אם אתם דואגים לאיכות הסביבה.

המדבקות זמינות לרכישה במגוון גדלים, כך שהן מתאימות לרוב דגמי הלפטופ הפופולריים של אפל, אסוס, דל ויצרניות נוספות. אם אתם מחפשים ציור אהוב של אמן מפורסם כמו פיקאסו, בוטצ'לי, ואן גוך או פשוט צילומים מרהיבים של החלל, כנראה שתמצאו בקטלוג את מבוקשכם.

נשמע לכם כמו קנייה טובה? את כל העיצובים השונים תוכלו למצוא בחנות המקוונת של אנה וסבסטיאן ב-Etsy. אזהרה: ברגע שתקליקו על הקישור, אתם צפויים לשרוף שעות רבות במעבר על הקטלוג הרחב והתלבטות קשה אילו מדבקות להזמין עבור הלפטפופ שלכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגל הגדול בקנגאווה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המון צבעים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליל כוכבים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully