וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת סוערת: האם שני ענקים תועדו בגוגל סטריט וויו?

אילן גלר

21.6.2016 / 7:04

תמונה אחת משירות סטריט וויו של גוגל הצליחה להצית דיון נרחב ברשת - האם מדובר באשליה אופטית או שבני אדם בגובה שלושה מטרים מסתובבים ליד גיזה ברחוב?

צילום מסך

האם תמונה שהתפרסמה בשירות Google Earth חושפת את קיומם של ענקים, דמויי אדם שגובהם כשלושה מטרים, המסתובבים בחופשיות ברחובות מצרים? חובבי הקונספירציות, שאינם מוכנים בשום אופן להאמין כי הפירמידות העתיקות נבנו על ידי בני-תמותה רגילים, רואים בצילום הזה כהוכחה חותכת לנכונות ההסבר האלטרנטיבי שלהם: הפירמידות נבנו על ידי אנשי ענק שנשלחו למצרים בידי האלים/חוצנים/תושבי כדור הארץ החלול/נוסעים בזמן מהעתיד (מחקו את המיותר).

בצילום משירות צילום הרחובות Street View נראה רחוב טיפוסי למדי בעיר מצרית הסמוכה לאתר הפירמידות המפורסם בגיזה. מכוניות עוברות בכביש, ולצידם שני אנשים שנראים - לכאורה - כמו ענקים שגבוהים יותר מכלי הרכב החונים מאחוריהם. "זה בהחלט מוזר מאוד", כותב המשתמש mrBB333, שדאג להפיץ את הצילום ביוטיוב. "המותניים של האנשים הללו גבוהות יותר מהמכוניות. גובהו לפחות שלושה מטרים, ומולו צועד אדם גבוה אף יותר".

הצילום הפך תוך שעות ספורות לוויראלי וזכה לאלפי שיתופים. "אולי האלים המצריים העתיקים היו כאן כל הזמן הזה ומעולם לא עזבו!", סבר גולש אחר. כמובן שלא כולם משוכנעים כי גוגל אכן חשפה את קיומם של ענקים המסתובבים במצרים. "שימו לב לזווית המצלמה", כותב מגיב סקפטי. "לפי ההיגיון הזה, גם הגובה של המדרכה אמור להיות מטר לא?".

אז בין אם מדובר באשלייה אופטית או בעיוות הנובע מאורך החשיפה ואופי הצילום של התמונות בשירות סטריט וויו (או שאולי הם באמת ענקים) - מה שבטוח זה שהצילום הבודד הזה הצליח להוציא גולשים רבים משלוותם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

ענקים במצרים. צילום מסך
מה דעתכם? טקבקו./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully