וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולני: בובות מין של ילדות מוצעות למכירה ברשת

24.6.2016 / 8:36

מגיעות בגובה של 90 סנטימטרים עד 1.21 מטרים וחלקן לבושות במדי בית ספר. "זה בדיוק כמו בגודל האמיתי של ילדה קטנה", כתב אחד הרוכשים בביקורת המוצר. למרבה הצער זה חוקי, פשוט מאוד לא מוסרי

צילום מסך

אתרי הקניות ברשת, כמו "אלי אקספרס" הפופולרי מסין, מציעים לגולשים מבחר ענק של פריטים מתחומים שונים, מציוד לטיולים, בגדים וריהוט ועד מוצרי חשמל, סמארטפונים וצעצועים. האתר חוסך כסף במקרים רבים אבל בין המבחר האינסופי של מוצרים, יש גם כמה שיגרמו לכם לחוש אי-נוחות שאתם בכלל גולשים באתר.

לאחרונה נחשפה תופעה מזעזעת בה פדופילים רוכשים בובות מין, המזכירות ילדות צעירות. רוב בובות המין תחת הקטגוריה (שאת שמה בחרנו לשמור במערכת), מגיעות בגובה של 90 סנטימטרים עד 1.21 מטרים - בדיוק בגובה הממוצע של ילדות בנות 3-9. המחירים נעים בין 570 דולרים ליותר מאלף דולרים לכל בובה והפדופילים הספיקו לחסל את מלאי הבובות תוך דקות מאז שעלו לרשת. את מרבית הרכישות באתר הסיני ביצעו מארה"ב.

ואם חשבתם שאי אפשר לכעוס יותר, אז שימו לב לתיאור המוצר: "הילדה התמימה מחכה לך לברכתך", מה שמוכיח בדיוק לאיזה קהל יעד המוכרים מכוונים. בנוסף, התמונות מראות מה הבובות יכולות לעשות על ידי הצגתן בצורה פרובוקטיבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
?זה בדיוק כמו בגודל האמיתי של ילדה קטנה"./מערכת וואלה!, צילום מסך

והזוועה לא מסתיימת פה; הפדופילים שרכשו את הבובות החליטו להשאיר ביקורות כמו "זה בדיוק כמו בגודל האמיתי של ילדה קטנה. עיצוב הפרצוף מרגיש כל כך טבעי וחמוד" או "אני שמח שהבובה הזאת באיכות גבוהה והיא מגיעה בדיוק כמו שרואים בתמונה".

הבובות מיוצרות עם "עור-סייבר", חומר שנועד להרגיש כמו עור אמיתי, הנמצא מעל לעצמות מתכתיות וחלק מהמוכרים מאפשרים לרוכשים לבחור את צבע העיניים, השיער ועיצוב הציפורניים. למרבה הצער, לא מדובר בעבירה על החוק אלא רק בפשיטת רגל מוסרית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרבית הרוכשים מארה"ב./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל הבובות כמעט נחטפות מהמדפים המקוונים./מערכת וואלה!, צילום מסך
בובות של ילדות. צילום מסך
אין מקום לבלבול - ככה נראית ילדה לא אישה./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולני, אבל חוקי למרבה הצער./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully