וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה לייקים וכמה סרטוני יוטיוב? זה מה שקורה בשנייה אחת באינטרנט

אילן גלר

30.6.2016 / 7:09

וגם: כמה תמונות עולות לאינסטגרם מדי שנייה וכמה ציוצים מפרסמים? רשת האינטרנט כה ענקית שקשה לתפוס את כמות המידע המועברת עם כל שנייה שחולפת

מערכת וואלה!

אם ניסיתם לדמיין לעצמכם כמה גדולה רשת האינטרנט העולמית, אליה מתחברים מדי יום יותר מ-3.4 מיליארד אנשים (כמעט מחצית מאוכלוסיית כדור הארץ), נסו קודם להבין מה קורה באינטרנט במהלך שנייה אחת. בזמן שבו כנראה לא תספיקו אפילו לקרוא את המשפט הזה, ברשת מתרחשים אירועים בסדר גודל כמעט בלתי נתפס.

אז מה מספיקים גולשי האינטרנט לעשות בשנייה אחת? בטוויטר נשלחים בשנייה אחת כ-6,000 ציוצים, ובמקביל 1,099 תמונות וסרטונים עולים לאינסטגרם. בפייסבוק נרשמים מדי שנייה 52,083 לייקים, ו-3,472 תמונות משותפות לחברים. המספרים ביוטיוב מדהימים עוד יותר: בכל שנייה, צופים הגולשים באתר הווידאו הפופולרי בלא פחות מ-124,900 סרטונים.

ב-Reddit, אתר שיתוף התוכן הפופולרי, המספרים צנועים יותר עם 289 הצבעות ו-23 תגובות מדי שנייה. בגוגל נרשמים יותר מ-54,000 חיפושים כל שנייה (כמות החיפושים החודשיים עומדת על 90 מיליארד) ובנטפליקס, 1,450 שעות תוכן נצרכות על ידי 81 מיליון המנויים לשירות ה-VOD (שכמעט מחציתם משתמשים בו מדי יום).

וכל זה, כאמור, רק ההתחלה, שכן יותר ממחצית מאוכלוסיית העולם עדיין לא מחוברת לאינטרנט, בעיה שאותה חברות הטכנולוגיה מנסות לפתור בדרכים מקוריות כדוגמת רחפנים המשדרים אות Wi-Fi ומבצעים התנדבותיים לשדרוג תשתיות בכפרים נידחים וערים מרוחקות או עניות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully