וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העולם כל כך מוזר כי אנחנו חיים בגן חיות של חוצנים"

1.7.2016 / 8:04

תיאוריה חדשה של האסטרו-פיזיקאי ניל דה-גראס טייסון, טוענת שכל תפקידנו ביקום מסתכם בלהיות חיות מחמד שמספקות בידור טוב עבור חייזרים. טוב, לטענתו זה מסביר את אירועי הברקזיט או את הבחירות בארה"ב

חוצנים. ShutterStock
אנחנו הספארי שלהם? (צילום: ShutterStock)/ShutterStock

האם אנחנו בכלל חיים בגן חיות וכל תפקידנו בעולם הזה הוא לשעשע חייזרים? האסטרופיזיקאי המפורסם, ניל דה-גראס טייסון, מציע תיאוריה חדשה ודי מהפכנית, אבל מצד שני – אולי זה יכול להסביר כל מני דברים מוזרים שקורים בעולם שלנו, למשל הברקזיט או את העובדה שדונלד טראמפ מתמודד על הנהגת ארה"ב.

טייסון טוען כי החייזרים למעשה גרמו למשבר האחרון ביחסים של בריטניה עם גוש האירו וגם למסע הבחירות בארה"ב פשוט כדי לבדר את עצמם.

ומה לגבי תקשורת או מפגש בינינו לבין חייזרים? טייסון טען כי הוא סקפטי שאי פעם נצליח ליצור קשר עם צורות החיים התבוניות האלו אבל עם זאת הוא העלה תיאוריה לפיה הם כבר יצרו איתנו קשר, ככל הנראה התאכזבו ובמקום להשמיד את כל המין האנושי, כמו שמדענים רבים מאמינים שיקרה, פשוט בחרו להמשיך הלאה בחייהם. בקיצור, אנחנו ממש לא מעניינים אותם.

"אני לא מפחד ממפגש", אמר טייסון בראיון. "אני פשוט מקווה שהם ייצרו איזשהו גן חיות עבורנו בו כולם יוכלו לחיות באושר, ואולי זה מה שהם כבר קוראים כדור הארץ". עוד הוסיף שככל הנראה בני האדם כל כך טיפשים בקנה המידה של היקום, שאולי בכלל צורות החיים ההו כה אינטליגנטיות, לא הבחינו בהם בשעה ששייטו להם ברחבי הגלקסיה.

חוצנים. ShutterStock
אנחנו לא לבד, אבל לא מספיק מעניינים. (צילום: Shutterstock)/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • חוצנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully