וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאלי ומאכזב: גוגל החליטה סוף סוף איך יקראו לאנדרואיד N

אילן גלר

3.7.2016 / 8:50

כפי שבוודאי ציפיתם, השם של הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה לניידים מבית גוגל הוא שם של ממתק, וכצפוי זה הממתק הכי פחות מפתיע ומעניין שמתחיל באות N - נוגט

אנדרואיד 7. צילום מסך
אנדרואיד 7 N - מעכשיו אמרו, אנדרואיד 7 נוגט./צילום מסך

אם חששתם כי עריכת משאל פתוח בקרב הגולשים לגבי שמה של הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה אנדרואיד יוביל לפיאסקו בסגנון Boaty McBoatface, אתם יכולים להרגע: גוגל הכריזה על השם הסופי שנבחר, ולא מדובר בכינוי מעורר מחלוקת. למעשה, יש שיאמרו כי מדובר באחד הממתקים הכי בנאליים (ופחות טעימים) ששמם מתחיל באות N - נוגט.

"קיבלנו במהלך השבועות האחרונים מיליוני רעיונות מכל רחבי העולם", הסביר דובר מטעם גוגל לכלי התקשורת בארה"ב את תהליך הבחירה שהוביל לשם נוגט. "אנדרואיד נוגט היה אחד השמות הפופולריים ביותר שלא היו מבוססים על שם מותג קיים. כשהכרזנו בפעם הראשונה על משאל השמות, הבהרנו כי לצוות הפיתוח של מערכת ההפעלה אנדרואיד תהיה בכל מקרה ההכרעה הסופית לגבי השם הרשמי".

כל זה, כמובן, מעלה את השאלה האם השם נוגט לא נבחר בכל מקרה, והמשאל היה תעלול יחסי ציבור ותו לא? בכל אופן, שום דבר מזה לא אמור לשנות לגבי מערכת ההפעלה עצמה, שצפויה לצאת לקראת סוף השנה עם כמה חידושים משמעותיים כמו תמיכה במסך מפוצל ותצוגת שתי אפליקציות במקביל, עדכוני מערכת מהירים במיוחד, ורמת אבטחה משופרת.

חשוב לזכור גם כי שיעור החדירה של אנדרואיד לא גבוה במיוחד וכי רק כעשרה אחוזים מכל המשתמשים בעולם מעודכנים כיום למערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו שהושקה בשנה שעברה. ניתן להניח שיעבור לא מעט זמן עד שאנדרואיד נוגט יהיה בשימוש בקרב משתמשים רבים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

ממתקי נוגט פרווה. דייב שחר
ממתקי נוגט./דייב שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully