וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברר שהאלגוריתם של ג'ימייל יכול גם לדבר עם האקסית בשבילכם

אילן גלר

8.7.2016 / 7:54

בן קרייר החל לכתוב לאקסית שלו מייל תגובה ארוך ומסורבל ואז הוא גילה בפיצ'ר של גוגל הצעה טובה ומדויקת שמתארת הרבה יותר טוב את רגשותיו

זוגיות שנהרסה בגלל סמארטפון. ShutterStock
?אני כל כך מתגעגע אליך?./ShutterStock

לפני כמה חודשים הכריזה גוגל על שירות חדש בשם "תגובה חכמה", שאמור לזרז את תהליך הטיפול והמענה על הודעות דואר אלקטרוני. השירות, חלק מאפליקציית גוגל אינבוקס לאנדרואיד, מציע שלוש תגובות אוטומטיות לכל מייל שתקבלו, המורכבות לפי ניתוח ממוחשב מדויק של תוכן ההודעה. נשמע לכם כמו רעיון מופרך? ייתכן שתדהמו לגלות כמה המנגנון הזה מוכיח עצמו כמדויק.

במקרה שאותו מתאר בן קרייר, עיתונאי מהניו-יורקר, התקבלה בתיבת המייל שלו הודעה מחברתו ובה הא כתבה מדוע החליטה להיפרד ממנו. בתחילה, חשב בן לנסח מייל תגובה ארוך ומסורבל, אך לאחר שהביט בכפתורי התגובה המהירה - מצא באחד מהם הצעה טובה ומדויקת שמתארת הרבה יותר טוב את רגשותיו ממה שהתכוון לכתוב בעצמו: "אני כל כך מתגעגע אליך".

לדברי קרייר, זו לא הפעם הראשונה שבה האלגוריתם של גוגל מצליח "להיכנס לראשו". לפני כמה שבועות קיבל הודעת מייל מאביו, והשירות של גוגל הצליח לזהות באופן אוטומטי כי מדובר בייעוץ אבהי והרכיב את התגובה האוטומטית "תודה על העצה".

בקרוב מתכוונת גוגל להשיק אפליקציית מסנג'ר חדשה, שתנסה להתחרות במתחרות הפופולריות, מסנג'ר של פייסבוק וסנאפצ'ט, וגם זו תצויד במנגנון תגובות חכם שיסייע לכם לשוחח עם חברים. בקצב הזה האפליקציות ישוחחו ואנחנו נהפוך לצופים פאסיביים מהצד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי להתברבר במייל, תנו לגוגל לנסח לכם את התשובות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully