וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להריץ אפליקציות של אייפון במחשב עם ווינדוס?

אילן גלר

17.7.2016 / 5:56

אנשי מערכת ההפעלה אנדרואיד מודעים לקיומה של מערכת ההפעלה לניידים מבית אפל, iOS, אבל רבים לא ממש זכו להתנסות בה מעבר לכמה הקשות במכשירים של חברים. התכונה החינמית הזו תאפשר לכם לשחק ולהפעיל אפליקציות של אפל ישירות ממחשב ה-PC שלכם

צילום מסך

בא לכם לשחק במשחק אייפון דווקא על המחשב הביתי? אולי מעולם לא יצא לכם להתנסות במכשיר של אפל, ואתם מעוניינים לעשות זאת מבלי להתחייב? מתברר שיש שיטה שתאפשר לכם להריץ אפליקציות iOS אפילו על מחשב מבוסס מערכת הפעלה ווינדוס.

הפיתרון הוא סימולטור המחקה את פעולת מערכת ההפעלה מבית אפל כמעט אחד לאחד, אותו תוכלו להוריד בחינם. כמובן שכל עוד לא מדובר בתוכנה רשמית מבית אפל (שכנראה לעולם לא תגיע), החוויה אינה מושלמת.

החיסרון העיקרי של הסימולטור הוא שאין אפשרות להוריד אפליקציות מהחנות הרשמית של אפל, וחייבים להסתפק במגוון המצומצם שקיים בסימולטור - כמה עשרות אפליקציות פופולריות, בהן גם משחקים. מצד שני, כאמור, ההתקנה אינה מחייבת תשלום או הרשמה לאף שירות, ובסופו של דבר תוכלו למחוק את הסימולטור מהמחשב בקלות.

תהליך ההתקנה איננו מסובך במיוחד. הורידו את הקובץ מכאן, השתמשו בתוכנת חילוץ הקבצים המכווצים החביבה עליכם והפעילו את קובץ ההתקנה iPadian.exe. במהלך ההתקנה, ייתכן שתתבקשו להוריד ולהפעיל את סביבת העבודה Windows.NET של מיקרוסופט, כמו גם את הגרסה העדכנית של אדובי פלאש. שני אלו יועילו בכל מקרה לאבטחת המחשב שלכם, כך שרצוי לעדכן אותם בלי קשר להתקנת הסימולטור.

סימולטור אייפד. צילום מסך
מערכת הפעלה בתוך מערכת הפעלה./צילום מסך

עם סיום ההתקנה, התוכנה תפתח ותציג בפניכם את שולחן העבודה שמזכיר מאוד את זה של iOS. חלק מהאפליקציות, כדוגמת פייסבוק ויוטיוב, כבר מותקנות מראש ותוכלו להפעיל אותן באמצעות לחיצה מהירה. אם המחשב שלכם אינו מצויד במסך מגע, תוכלו לשלוט בכל האפליקציות תוך שימוש בעכבר. אי אפשר להחליק את האצבע על המסך, אך גלגלת העכבר יכולה לשמש אתכם לצורך ניווט בתפריטים ארוכים.

בחנות האפליקציות המוגבלת, כאמור, של התוכנה תוכלו למצוא אפליקציות iOS נוספות להתקנה כמו המשחקים הפופולריים אנגרי בירדס ו"צמחים נגד זומבים", לנסות את דפדפן האינטרנט ספארי ואת תוכנת המייל של אפל, להאזין למוזיקה, לצפות בתמונות וסרטים ועוד.

סיימתם לשחק בסימולטור? פשוט לחצו על סמל החלונות המופיע בפינה הימנית התחתונה, והסימולטור מיד ייסגר ויחזיר אתכם למערכת ההפעלה הרגילה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

[להורדה ישירה של הקובץ]

  • עוד באותו נושא:
  • iOS
  • ווינדוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully