וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אנשים נפלו מצוק בעת משחק פוקימון גו

אילן גלר

17.7.2016 / 11:19

השניים, תושבי סן-דייגו שבקליפורניה, עקבו בנחישות אחר מפת המשחק - למרות שזו הובילה אותם מעבר לצוק המסוכן. הם נפצעו אך לא קיימת סכנה לחייהם

מערכת וואלה!

שני שחקנים מכורים ללהיט המובייל החדש, פוקימון גו, בילו את סוף השבוע האחרון בבית החולים, לאחר שהמסע ללכידת מפלצות וירטואליות הוביל אותם במורד צוק תלול. השניים, תושבי סן-דייגו שבקליפורניה, עקבו בנחישות אחר מפת המשחק - למרות שזו הובילה אותם מעבר לצוק המסוכן. הם אפילו בחרו לטפס מעל גדרות, שהוצבו במקום בכדי למנוע תאונות בדיוק מסוג זה, והעדיפו לסכן את חייהם על מנת ללכוד עוד כמה פוקימונים.

השניים נפלו כמה עשרות מטרים, ונמצאו מעולפים על רצועת חוף בתחתית הצוק. הם הובהלו לבית החולים, שם טופלו וכעת לא נשקפת סכנה לחייהם. במשטרה, כמובן, חוששים ממקרים דומים שיסתיימו באופן הרבה יותר מצער. "זהו רק משחק", ביקש להדגיש קצין המשטרה המקומי, ריץ איטון, את המובן מאליו. "בבקשה אל תאבדו את חייכם בעבור משחק. שימו לב לסביבתכם".

חשוב להדגיש כי מפות המשחק של פוקימון גו נוצרות באופן אקראי למדי, ללא התחשבות בתנאי השטח והסיכונים הכרוכים בהם. אזהרה זו נכונה במיוחד למדינות בהן המשחק כלל לא הושק באופן רשמי, כך שהסיכוי לכך שמישהו מצוות הפיתוח דאג לבדוק מראש כי מיקומי הפוקימונים בטוחים למשתמשים נמוך. במדינות אלו, כולל ישראל, יש לשים לב במיוחד לכך שהמפות הגיוניות ולא לקחת סיכונים מיותרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פוקימון גו. ShutterStock
רק עוד כמה צעדים, טמבל./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully