וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלופארק מבטיחה הגנה מקסימלית מפני דוחות חנייה

20.7.2016 / 8:19

האפליקציה משיקה לראשונה בישראל שירות הארכת חנייה אוטומטי בשיטת "הפעל ושכח". וכדי להבהיר שהם רציניים, החברה תיקח אחריות על כל דוח שתקבלו בזמן שהשירות יופעל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבטיחים לקחת אחריות על כל דוח שתקבלו במסגרת השימוש בשירות./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת סלופארק, המספקת שירותי תשלום חניה סלולרית בכחול-לבן בכל הארץ ובמבחר חניונים, מודיעה על סיום פיתוחו של כלי מהפכני שאמור למנוע מנהגי ישראל לקבל דוחות חניה מיותרים. החברה משיקה פיתוח טכנולוגי המציע הארכת חניה אוטומטית.

השירות החדש, המתבסס על מדדים של שירותי מיקום או מערכת השמע/קישוריות הבלוטות' של הרכב, מאפשר לנהג להפעיל חניה ולשכוח ממנה, כשסלופארק מבטיחה כי החנייה תוארך בהתאם לצורך ותכבה אוטומטית כשהנהג יחזור לרכבו. בכך, אין צורך יותר לזכור להאריך את החניה או להסתמך על תזכורות מציקות. לאחר הארכת החניה מקבל המנוי מסרון המודיע לו על הארכה אוטומטית של החניה עבורו. בעתיד תציע סלופארק גם שירות הפעלה אוטומטי לחניה ובכך תהפוך את כל התהליך לעצמאי, ללא התערבות המשתמש.

המשמעות היא שניתן לוותר על שירות התזכורות המיושן עליו משלמים הנהגים מדי חודש. בנוסף, סלופארק מוציאה את כל לקוחותיה מכלל סיכון בכל הקשור לקבלת דוחות חניה לא מוצדקים. למען הסר ספק, החברה מבטיחה כי תישא באחריות במידה ומי מנהגיה יקבל דוח במסגרת שימוש בהארכת החניה האוטומטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הארכה אוטומטית./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully