וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG חשפה את מסכי הפרימיום החדשים שלה בישראל

25.7.2016 / 14:05

הסדרות כוללות מסכי טלוויזיה בטכנולוגיית OLED, Super UHD, UHD ו-Full HD. טלוויזיות ה-Super UHD כוללות את טכנולוגיית ה-4K Quantum

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
UHD Premium. המסך החדש של LG./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת LG וקבוצת ח.י השיקו אמש (א') בישראל את סדרות הטלוויזיות שהוכרזו בתחילת השנה בתערוכת ה-CES שהתקיימה בלאס וגאס. הסדרות כוללות מסכי טלוויזיה בטכנולוגיית OLED, Super UHD, UHD ו-Full HD. "LG ממשיכה להוביל בתחום הטלוויזיות בעולם, והינה היצרנית היחידה שהצליחה לאפשר לצרכנים בעולם ובישראל ליהנות ממסכי OLED שמהווים את פסגת הטכנולוגיה וללא כל תחרות בשוק", אמר זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק LG ישראל.

סדרת ה-OLED של LG כוללת את תקן ה-UHD Premium שנקבע על ידי קבוצת ה-UHD והסדרה גם כוללת את טכנולוגיית HDR. כמו כן, הדגם הבכיר בסדרה ה-G6 וגם ה-E6 OLED הן הטלוויזיות הראשונות של החברה שעוצבו בשיטת "תמונה על גבי זכוכית", כלומר מסך דק ביותר בעובי 2.57 מילימטרים (בערך 4 כרטיסי אשראי צמודים) וחלקו האחורי כולל פאנל שקוף למחצה. הטלוויזיות כוללות עיצוב ייחודי תוך שילוב של מעבד 10-ביט עוצמתי, שבין היתר מאפשר איכות תמונה גבוהה עם צבע שחור מוחלט, בהירות משופרת וספקטרום צבעים מורחב.

טלוויזיות ה-Super UHD כוללות את טכנולוגיית ה-4K Quantum המשפרת את יכולת שכפול הצבעים, לצד טכנולוגיית ה-ColorPrime Plusהמגדילה את טווח הצבעים הנראה על גבי המסך, המייצר תמונות בעלות עומק. כמו בטלוויזית ה-OLED, גם בתוך הסדרה הזאת, נמצא מעבד ה-10 ביט, טכנולוגיית HDR התומכת ב-HDR10 ו-Dolby Vision, הפורמט המועדף על ידי יוצרי הסרטים וספקי התוכן. סדרת הטלוויזיות Super UHD וה-OLED כוללות מערכת סאונד של חברת Harman/kardon.

הטלוויזיות החדשות זמינות כבר עכשיו ברשתות וחנויות החשמל הנבחרות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערכת סאונד של חברת Harman/kardon. הטלוויזיה החדשה של LG/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully