וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב בטופ: 20 הערים הטובות בעולם לסטארט-אפים

2.8.2016 / 7:49

סקר חדש דירג את העיר הלבנה במקום השישי מתוך 20 ערים הנחשבות לטובות בעולם עבור סטראט-אפים. מי נמצאת במקום הראשון ואיך שכר הדירה שלנו קשור לזה?

צעירים עובדים מול מחשב. ShutterStock
איפה הכי שווה לעבוד?/ShutterStock

עמק הסיליקון מצטייר בתור המקום הכי רציני ובעיקר הכי טוב, עבור כל סטארט-אפ. אבל האם הוא באמת גם המקום הכי טוב לחיות בו? אם מתייחסים גם לגורמים שונים שקובעים איכות חיים כמו גובה השכירות באזור, שהוא אסטרונומי אפילו עבור מי שמרוויח משכורת היי-טק, ונגישות למקום העבודה, לא בטוח שזה המקום הכי טוב לחיות בו.

לעבוד בחברת גוגל או בטוויטר שנמצאות באזור סן פרנסיסקו זה בהחלט יוקרתי ונחשב ללא ספק לשאיפתם של יזמים ומתכנתים רבים, אבל עם זאת, מחיר שכירות ממוצע באזור של החברות האלה, ינגוס בערך ב-50 אחוזים משכר הפוטנציאלי של מהנדסי תוכנה. מה שאולי הופך את העסק לקצת פחות נוצץ ואטרקטיבי.

סקר שנערך לאחרונה ופורסם במגזין Fast Company, דירג את 20 הערים הטובות בעולם לסטארט-אפים, כשהוא מתייחס למספר גורמים שונים בשקלול הסופי, ביניהם: גובה המשכורת, שכירות ממוצעת של דירת חדר, נגישות לעבודה ועוד. לפי הסקר הזה תל אביב, שנקראת "סיליקון ואדי", מדורגת במקום השישי, אחרי ברלין, אוסטין, טורונטו, סן פרנסיסקו ובוסטון. "העיר שפעם הייתה ידועה בעיקר בזכות אבטחת סייבר, היא כעת מעצמת היי-טק עם פעילות פיננסית גדולה בתחום", נכתב במגזין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשימת הערים./מערכת וואלה!, צילום מסך

בעשירייה הפותחת נמצאות הערים: ברלין, אוסטין, טורנטו, סן פרנסיסקו, בוסטון, תל אביב, לוס אנג'לס, אמסטרדם, מונטריאול ופריז. בהמשך הדירוג ניתן למצוא את: בנגלור, סיאטל, וונקובר, מוסקבה, שיקגו, לונדון, ניו יורק, סידני, סאו פאולו וסינגפור.

בעשור האחרון הפכה תל אביב-יפו לאחת ממרכזי הסטרטאפים הטכנולוגיים החשובים בעולם. בכל רגע נתון פועלות בעיר יותר מ-1,400 חברות כאלה, שהוא הריכוז הגבוה ביותר בעולם של חברות לנפש או קילומטר מרובע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום שישי./מערכת וואלה!, צילום מסך

"העיר מהווה השראה בעבור הרעיונות המבריקים, שקורמים צורה ומהות בטרם הופכים לחברות גדולות". מסר ראש העיר, רון חולדאי. "העירייה עושה כל שביכולתה כדי למנף ולהעצים את היזמים היצירתיים אם ביצירת סביבה עירונית תומכת ומזמינה, פתיחת מאגרי המידע של העירייה עבור היזמים, תחרויות פיתוח אפליקציות, שיתוף פעולה עם אירועים טכנולוגיים ויזמים, פתיחת חללי עבודה לסטרטאפיטסים, רישות העיר ב-WIFI ועוד".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • היי טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully