וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום העבודה השני הכי טוב בארה"ב - סטארט-אפ ישראלי

יניב אביטל, גיקטיים

22.8.2016 / 6:41

אניבוק מדורגת במקום הראשון ברשימת החברות הטובות ביותר לעבוד בהן בסן פרנסיסקו ובמקום השני הטוב ביותר לעבוד בו בכל ארה"ב, מתוך יותר מ-280 אלף חברות. וזה כנראה אחד הדירוגים האמינים שתתקלו בהם

אתר רשמי

יש לא מעט סטארט-אפים בארה"ב, אבל מנתוני אתר Glassdoor - המרכז ביקורות של עובדי חברות לשעבר - עולה ש-HoneyBook, סטארטאפ ישראלי בן שלוש שנים, הפועל מסן-פרנסיסקו ותל-אביב, הוא המקום הטוב ביותר לעבוד בו בסן פרנסיסקו והשני בכלל באמריקה.

חלק מהקשיים שכל סטארט-אפ מתמודד איתם הם בגיוס ובשימור העובדים, קשיים שישראלים בוואלי סובלים מהם במיוחד בעיקר בשל הבדלי תרבויות והבדלי תרבות ארגונית בפרט. למרות זאת, הצליח HoneyBook (האניבוק) להתברג בצמרת מקומות העבודה ששווה לעבוד בהם.

האניבוק מציעה לבעלי מקצוע הקשורים לעולם האירועים, פלטפורמה אחת שתנהל עבורם את כל התהליכים הביורוקרטיים והמתישים שכוללת העבודה: החל מהצעות מחיר, דרך חוזים, סליקה, הוצאת חשבוניות וכלה בניהול התקשורת בין בעל המקצוע והלקוחות. החברה פונה, בין השאר, למארגני אירועים, צלמים, די.ג'יי, מעצבי שיער, בעלי אולמות אירועים, אמני שזירת פרחים ועוד. החברה מאמינה שאלו אנשים במקצועות יצירתיים שהניירת פוגעת בשטף העבודה שלהם.

משרדי האניבוק. גיקטיים, אתר רשמי
"בארץ יש ציניות גדולה לכל הנושא הזה". משרדי האניבוק./אתר רשמי, גיקטיים

לפי נתוני אתר Glassdoor, המתבססים על דירוגים של העובדים, האניבוק מדורגת במקום הראשון ברשימת החברות הטובות ביותר לעבוד בהן בסן-פרנסיסקו ובמקום השני הטוב ביותר לעבוד בו בכל ארה"ב, מתוך יותר מ-280 אלף חברות. בנוסף זוכה החברה לציון מושלם של 5.0, כלומר - כל המדרגים באתר היו ממליצים לחבריהם לעבוד שם.

אחת הסיבות לשביעות הרצון הגבוהה של העובדים, לפי לא מעט מחוות הדעת האנונימיות שניתנו, היא התרבות הארגונית והאווירה בחברה.

"אני יודע שבארץ יש ציניות גדולה לכל הנושא הזה", אמר המנכ"ל, עוז אלון, "אבל אנחנו מאמינים שהערכים שלנו הם אלו שיגרמו לעובדים להגיע ולהישאר ולא כל מיני צ'ופרים או שולחנות פינג-פונג".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הכתבה המלאה פורסמה במקור באתר גיקטיים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
משרדי האניבוק. גיקטיים, אתר רשמי
"הערכים שלנו הם אלו שיגרמו לעובדים להגיע ולהישאר ולא כל מיני צ’ופרים". משרדי האניבוק./אתר רשמי, גיקטיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully