וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG השיקה את ה-V20: מכשיר פרימיום משובח עם יכולות צילום משודרגות

מייקי לוי, סן פרנסיסקו

7.9.2016 / 7:10

למכשיר השני בסדרת ה-V מסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית QHD, שבב סנאפדרגון 820 מתקדם, 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה זיכרון לאיחסון. מערך צילום של 3 עדשות עם מנגנון ייצוב מתקדם ועוד

צלמים זמניים מורשים

חברת LG השיקה הלילה (4:00 שעון ישראל) במסיבת עיתונאים שהתקיימה בסן פרנסיסקו את ה-LG V20, הסמארטפון הראשון שמגיע מהמפעל עם מערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד 7.0 נוגט. LG חשפה הלילה את היורש של ה-V10 - מכשיר פרימיום המביא יכולות מולטימדיה "המתקדמות ביותר בעולם", לדברי החברה.

המכשיר כולל פיצ'רים כמו מייצב וידאו 2.0 ומודול סאונד Hi-Fi Quad DAC, שמציבים אותו בשורה אחת עם המכשירים האיכותיים כיום. מכשיר ה-LG V20 עוצב בצורה שתציע למשתמשים חוויה דינמית יותר בעזרת הרחבת תכונות הווידיאו והשמע הפופולריים של סדרת ה-V", אמר ג'ונו צ'ו, נשיא חטיבת המובייל של LG.

בשונה מהדגם הקודם (הראשון בסדרה), הפעם החברה בחרה לייצר את ה-V20 מאלומיניום שנמצא לרוב בשימוש בתחום התעופה, שיט המפרשיות ואופני ההרים, בשם AL 6013. המתכת הזו נבחרה לכסות את גב המכשיר מאחר והיא חזקה במיוחד אך קלת משקל. כדי להגן על המכשיר עוד יותר נגד נפילות, החלק העליון והתחתון מוגנים על ידי סיליקון פוליקרבונט, חומר הנמצא גם בקסדות ומפחית זעזועים ביותר מ-20 אחוזים. LG בנו את המכשיר כך שיעמוד בתקני עמידות צבאיים לפי הדרישות של צבא ארה"ב. המכשיר יכול לעמוד בפני זעזועים ובהדגמה הראו כיצד הוא נפל שוב ושוב מגובה של 1.21 מטרים ועדיין המשיך לתפקד למרות שהוא פגע בקרקע בכל מני מצבים.

ל-V20 מסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית QHD המגיע בטכנולוגיית Quantum הנמצאת גם ב-G5 ומסך משני ברזולוציית 160X1040. החברה שיפרה את המסך המשני (הממוקם בראש המכשיר ולא נראה נפרד מהמסך הראשי), ולדבריה הוא כולל עוצמת בהירות ששופרה ב-50 אחוזים לעומת המסך ב-V10.

LG V20. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מערך הצילום המוכר שכולל שלוש מצלמות זכה לשדרוג בממשק./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

בדומה לדגם הקודם, גם כאן המסך המשני מאפשר למשתמשים לצפות בקלות בהתראות והודעות. כמו כן, המסך מגיע עם יכולת חדשה המאפשרת לקרוא הודעות ארוכות יותר ואף להגיב או לשתף. בגב המכשיר תמצאו קורא טביעות אצבע ובפנים צויד ה-V20 בערכת השבבים המתקדמת ביותר כיום בשוק, סנאפדרגון 820 של קוואלקום, 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה זיכרון לאיחסון פנימי עם אפשרות הרחבה.

בדומה ל-G5, ה-V20 מגיע עם שתי עדשות אחוריות, אחת רגילה של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F1.8 ומייצב תמונה אופטי ואילו השניה כוללת עדשה רחבה של 135 מעלות, 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F2.4. גם המצלמה הקדמית של 5 מגה פיקסל מגיעה עם עדשה רחבה המאפשרת צילום ב-120 מעלות. את כל זה מפעילה סוללה נשלפת בנפח 3,200 מיליאמפר-שעה והמכשיר תומך בתקן Quick Charge 3.0 האחרון של קוואלקום, כך שתוכלו להטעין אותו במהירות.

הסוללה הנשלפת היא אחד מסימני ההיכר של הסמארטפונים של LG, שמתעקשים לשמור על הפיצ'ר הזה לנוחיות המשתמשים, בניגוד ליצרניות רבות אחרות שדורשות פתיחה של המכשיר במעבדה כדי להחליף סוללה.

כאמור, המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט וממשק LG UX 5.0, גרסה מעודכנת לממשק הנמצא במכשירי ה-G5 והותאם כדי להקל על השימוש בפונקציות המולטימדיה, ריבוי חלונות המציג שני יישומים בו-זמנית ואף Google's In, מצב החיפוש החדש של אפליקציית גוגל המסייע למשתמשים למצוא תוכן לא רק מהאפליקציות שמגיעות עם המכשיר, אלא מאפליקציות נוספות שהמשתמש התקין בעצמו.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

שידרנו את האירוע בלייב

ל-V20 מייצב וידאו 2.0 שעושה שימוש בטכנולוגיית ייצוב התמונה האלקטרוני של קוואלקום בגרסה 3.0. הטכנולוגיה הזו מאפשרת צילום וידאו חד יותר על ידי ניטרול רעידות בצילום. ייצוב התמונה האלקטרוני משלים את המנגנון הייצוב הדיגיטלי. כמו כן, הוא כולל גם פוקוס היברידי אוטומטי (HAF) שלטענת החברה, מבטיח תמונה חדה בכל פעם. אותו פוקוס אוטומטי עובד על ידי שילוב של שלושה מנגנונים: פוקוס לייזר, מנגנון זיהוי פאזות וזיהוי ניגודיות. הסמארטפון יודע לקבוע לבד באיזה מנגנון להשתמש, האם פוקוס לייזר או זיהוי פאזות ולאחר מכן מנגנון זיהוי ניגודיות יכנס לפעולה. לדברי החברה, המשתמשים יוכלו לצלם תמונות חדות בתנועה ובכל תנאי התאורה.

ה-V20 הוא הסמארטפון הראשון בעולם המכיל Hi-Fi Quad DAC ב-32 ביט. בפועל, מדובר בשבב שאמור לספק סאונד נקי על ידי מזעור עיוותים ורעשי סביבה בכ-50 אחוזים. המכשיר יספק חווית שמע באיכות גבוהה מאוד במיוחד לאוזניות וזאת הודות לביצוע באלאנס לכל צד בנפרד וגם תמיכה בפורמטי מוזיקה ללא אובדן איכות כמו FLAC ו-AIFF. הודות לשבב, המשתמשים יוכלו גם להקליט סאונד Hi-Fi בצילום הווידאו ולשלוט באופן ידי בהגדרות, כמו הסרת קולות רקע לא-רצויים ואף הסרת רעשי הרקע תוך כדי התמקדות בקולות ספציפיים.

בנוסף ניתן להקליט במכשיר סאונד באיכות HD ולדברי LG, מדובר באיכות של אולפן הקלטות עם טווח תדר דינאמי רחב יותר, שהושג על ידי שימוש בשלושה מיקרופונים להקלטת הסאונד. כמו כן, ישנו מצב מיוחד הנקרא מצב סטודיו, המאפשר לשלוט באופן ידני בסאונד. כדי לשפר את הסאונד, ב-LG ממשיכים לשתף פעולה עם חברת B&O המוכרת והאוזניות H3 של החברה יגיעו כחלק מערכת המכשיר.

המכשיר ייצא לחנויות בחודש הבא בקוריאה ויהיה זמין בהמשך ברחבי העולם. הוא יוצע בצבעים טיטניום וכסף ויזכה לתג מחיר פרימיום.

LG V20. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מורכב מחומרים איכותיים במיוחד./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
LG V20. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
LG ממשיכה להציע סוללה נשלפת./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully