וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לחו"ל? 5 סמארטפונים סיניים שווים שאין בארץ

27.10.2016 / 7:52

יש המון סמארטפונים שווים בישראל, אבל יש אפילו עוד יותר דגמים מגניבים ומשוכללים במחירים אטרקטיביים שלא מגיעים לארץ. כיום כבר לא צריך לרכוש מכשירים בישראל בשביל העברית וזה מאפשר לנו לרכוש כל מכשיר שנרצה, גם כאלה שלא הושקו פה רשמית

יח"צ - חד פעמי

לפעמים נדמה שיש יותר מדי סמארטפונים על המדף, והבחירה בדגם מוצלח, הופכת לקשה עוד יותר אבל ביחס לשאר העולם, השוק הישראלי הוא עדיין קטן ויצרניות רבות, בעיקר יצרניות בתחילת דרכן או כאלו שמכוונת בעיקר לשווקים גדולים, בוחרות לפסוח על ישראל. החברות הפופולריות בישראל כוללות את סמסונג, וואווי, LG ואפל, אבל גם הן (למעט אפל כמובן) לא משיקות בארץ את כל הדגמים שלהן.

כיום ניתן לרכוש מכשירים בחו"ל, ללא הצורך לצרוב אותם בארץ עם גרסה בעברית, מה שהופך את המחירים האטרקטיביים בחו"ל לרלוונטיים עבור רובנו. אם אתם מבקרים בחו"ל בזמן הקרוב, ורוצים לרכוש מכשיר, הנה כמה סמארטפונים ששמנו עליהם עין. חשוב לציין כי לפני הרכישה יש לבדוק את התדרים ולוודא שהם אכן מתאימים לישראל (דור שלישי: תדרים 850, 900 ו-2100Mhz, דור רביעי: תדרים 2100 ו-2600Mhz). בנוסף אל תשכחו שצריך להוסיף גם את המס כחוק.

ZTE Axon 7

היצרנית הסינית ZTE נחושה לחדור לשוק האמריקני וכחלק מהמאמץ היא השיקה השנה שני מכשירים המיועדים לאמריקנים - ZTE Axon 7 ואחיו הקטן יותר Axon 7 Mini. ה-Axon 7 מוצע לרכישה בסכום של 400 דולרים בלבד והוא מצויד במסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית QHD עם זכוכית משוריינת גורילה 4, ערכת השבבים המתקדמת סנאפדרגון 820, עם 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון. יש לו קורא טביעות אצבע ומערך צילום הכולל מצלמה אחורית של 20 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסל. בחלקו העליון והתחתון ניתן למצוא זוג רמקולים קדמיים עוצמתיים, המתאימים לחובבי המולטימדיה ואת כל זה מפעילה סוללה בנפח 3,250 מיליאמפר-שעה שנטענת באמצעות תקן Quick Charge 3.0 המאפשר טעינה של 83 אחוזים תוך חצי שעה. מדובר במכשיר משתלם שנותן תמורה מצוינת למחיר.

leEco Le Pro 3

חברת LeEco מוכרת במיוחד בסין , בתחילת דרכה היא התמקדה בעיקר בייצור חומרה אך עם השנים החלה לייצר בנוסף גם סמארטפונים משל עצמה. Le Pro 3 הוא מכשיר שהגיע לאירופה וארה"ב ויצא מגבולות אסיה, הוא עולה רק 400 דולרים ובסכום הזה אתם תקבלו מכשיר דק (יחסית) עם סוללה בנפח 4,050 מיליאמפר-שעה. הוא מצויד במסך 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, ערכת השבבים סנאפדרגון 821, עם 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון. יש לו מצלמה אחורית 16 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית 8 מגה-פיקסל. לצערנו, המכשיר נפל קורבן לטרנד הסרת שקע האוזניות, לכן במידה ותרצו להאזין למוסיקה עם שקע 3.5 מילימטרים סטנדרטי, תיאלצו להצטייד במתאם USB-C.

Huawei Honor 8

Honor הוא מותג ותיק ומוכר של חברת וואווי, שנועד גם הוא בעיקר לשוק האמריקני והוא מגיע עם עיצוב מרשים ויוקרתי שכולל זכוכית גם בגב, ולא רק בחלקו הקדמי. המכשיר כולל את מערך הצילום הכפול של וואווי עם זוג חיישני 12 מגה-פיקסל, כשאחד נועד לצילום בשחור-לבן והשני מצלם בצבע (כמו ב-P9). למכשיר מסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD, ערכת השבבים של החברה Kirin 950, 4 גיגה זיכרון RAM והוא מגיע בנפחי אחסון של 32 או 64 גיגה עם חריץ הרחבה לכרטיס מיקרו-SD. הסוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה ומחירו בארה"ב עומד על 363 דולרים.

Elephone P9000

חברת Elephone היא יצרנית סינית קטנה שמצליחה לתת פייט מרשים לחברות הגדולות. P9000 של החברה הוא אחד המכשירים המשתלמים ביותר שניתן להשיג בעולם והוא כולל מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, מעבד Helio P10 של מדיהטק, 4 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות הרחבה. הוא מצויד במצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל עם חיישן של סוני ומצלמה קדמית 8 מגה-פיקסל. המכשיר כולל גם טכנולוגיית טעינה מהירה ואלחוטית ובפנים ניתן למצוא סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה. הוא נמכר בעולם במחיר מצחיק של 199 דולרים.

Xiaomi Mi 5s Plus

ה-Mi 5s Plus הושק לאחרונה והוא מציע כמה שיפורים משמעותיים מה-Mi 5. המכשיר מצויד במסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית Full HD, ערכת השבבים סנאפדרגון 821 של קוואלקום, 4 או 6 גיגה זיכרון RAM ונפח אחסון של 64 או 128 גיגה. בחלקו האחורי ניתן למצוא מערך צילום עם זוג חיישנים של 13 מגה-פיקסל, ובדומה ל-Honor 8 גם כאן חיישן אחד מצלם בשחור-לבן והשני בצבע. למכשיר סוללה בנפח 3,800 מיליאמפר-שעה והחלק המעניין ביותר הוא המחיר - הוא עולה רק 390 דולרים לגרסה המשודרגת עם 6 גיגה זיכרון ונפח אחסון של 128 גיגה והגרסה החלשה יותר, עם 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון עולה 330 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully