וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר סוגרת את Vine: האפליקציה תהפוך לבית קברות לסרטונים

27.10.2016 / 21:27

מרשת המיקרובלוגינג, שעוברת תקופה לא טובה לאחרונה, נמסר כי הם מחפשים פיתרון תעסוקתי הולם ל-350 עובדי האפליקציה שסבלה מירידה משמעותית בכמות המשתמשים. הקטעים יישארו ברשת כארכיון

צילום מסך

(בסרטון: כוכב סרטוני ה-VINE ג'ו צ'רמן)

אפליקציית Vine כבר לא תנגן וידאו בלופ אינסופי; עברו ארבע שנים מאז שטוויטר רכשה את Vine בסכום של 30 מיליון דולרים, ואחרי תקופה יפה של פופולריות נראה שהמשתמשים כבר מיצו את שירות הסרטונים הקצרים עד 6 שניות ו-Vine חוותה ירידה משמעותית בכמות המשתמשים. הערב הכריזה טוויטר על סגירת האתר והאפליקציה.

"האפליקציה תיסגר בחודשים הקרובים", הסבירו בטוויטר. לדברי בשלב זה כל הסרטונים הקצרים שפורסמו לא ימחקו אך לא ניתן יהיה לפרסם סרטונים חדשים. "אנחנו מעריכים אתכם, את קטעי ה-Vine שלכם ואנחנו הולכים לעשות את זה בצורה הנכונה", כתבה טוויטר בהודעת סגירת האפליקציה.

ימים לא קלים עוברים על טוויטר; בחודשים האחרונים הייתה במשא ומתן לרכישה מצד גוגל, דיסני וחברות נוספות. לאחר שהמשא ומתן בין החברות התפוצץ, טוויטר לא נמכרה והמנייה של החברה צנחה. סגירת Vine מראה על ירידה משמעותית בכמויות המשתמשים ובעיקר ברווחים. המקימים המשותפים גם הם פרשו בעבר מהחברה ובטוויטר הפסיקו להשקיע בנכס שרכשו. החברה גם מסרה כי סך העובדים על האפליקציה הוא 9 אחוזים, כלומר 350 אנשים וכי היא מנסה למצוא להם פיתרון תעסוקתי הולם.

"מאז 2013, מיליוני משתמשים הפכו את ה-Vine לאפליקציה מצחיקה והיצירתיות של המשתמשים באה לידי ביטוי. היום אנחנו מודיעים שבחודשים הקרובים נסגור את האפליקציה" - כך כתבו אנשי טוויטר בפוסט והוסיפו: "תודה לכם. תודה לכם. לכל היוצרים שהיו שם, תודה לכם שנתתם הזדמנות לאפליקציה באותו היום. לכל חברי הצוות שבמהלך השנים הפכו את האפליקציה למה שהיא, תודה לכל התורמים. וכמובן, תודה לכל אלו שהגיעו, צפו וצחקו מדי יום".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

VINE. ShutterStock
אפשר כבר להסיר את האפליקציה./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • Vine
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully