וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נרדמתי עם אייפון 7 חדש וחטפתי את הכוויה הנוראית הזאת"

אילן גלר

15.11.2016 / 8:50

תושבת סידני התעוררה עם "כאב פתאומי ונורא, חוסר תחושה ביד וקוצר נשימה". היא לא יכולה להוכיח שהמכשיר של אפל גרם לפציעתה אבל זה לא מונע ממנה להכריז מלחמה נגד החברה ברשת

צילום מסך

מלני טאן פלז, תושבת סידני שבאוסטרליה, נרדמה בשעת ערב מול הטלוויזיה, כשמכשיר האייפון 7 החדש שרכשה מונח על זרועה. מקץ זמן מה התעוררה בעקבות מה שתיארה כ"כאב פתאומי ונורא, חוסר תחושה ביד וקוצר נשימה". היא מהירה להגיע לבית החולים, שם אובחנה כסובלת מכוויה בעקבות מגע עם חפץ לוהט.

לאחר שחזרה לביתה, חיפשה מקור אפשרי לכוויה והאפשרות ההגיונית היחידה שמצאה היה מכשיר האייפון. היא לקחה אותו לחנות של אפל, שם רשמו עובדי החברה את פרטיה והציעו לה מכשיר חלופי, אך לא הסכימו להודות כי האייפון החדש אכן התחמם וגרם לה לנזק הגופני. "מישהו מצוות ההנהלה הבכירה של החברה התקשר ואמר שהנושא הועבר אליהם ונמצא כעת בבדיקה בקליפורניה", היא מספרת. אולם במהלך שלושת השבועות לאחר שיחה זו היא לא קיבלה שום תשובה נוספת.

בעקבות התעלמותה של אפל, החליטה מלני לשתף את תמונות פציעתה ואת הסיפור המלא באינסטגרם. "באפל כנראה סבורים שהטלפון איננו אשם, אך הפציעה שלי מוכיחה אחרת. אני משתמשת באייפון מאז שיצא לשוק ואף פעם לא היו לי שום בעיות, ולכן זה ממש מפחיד ומאכזב שמשהו כזה קרה לי", היא כתבה. בינתיים נאלצה פלז לחזור לבית החולים כמה פעמים בכדי לדון באפשרויות הטיפול הפלסטי בכוויה, כך שלא תאלץ לסבול כל חייה מצלקת על זרועה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully