וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מקדים: סצנות הסקס הלוהטות של משחקי המחשב

3.1.2016 / 8:28

עם השנים מציעות חברות המשחקים חוויה קרובה יותר למציאות ולחיים האמתיים. כך שגם סקס הפך לנפוץ יותר, בעיקר במשחקי עולם פתוח. קבלו כמה מהסצנות שלא מיועדות לילדים

צילום מסך

The Witcher 3

המשחק, שמבוסס על סיפוריו של סופר הפנטזיה הפולני אנדריי ספקובסקי, פרץ גבולות עם הסיפור הסוחף, האקשן האינטנסיבי, הקריינות המעולה והדמויות הריאליסטיות. מעבר לאלימות אינטנסיבית וברוטלית תמצאו במשחק גם שימוש בסמים וכמובן שלא מעט סקס. רומנים שונים שנרקמים בין הדמויות, בעיקר של הגיבור גארלט, באים לידי ביטוי בלא מעט סצנות ארוטיות. בסרטון פה למטה תמצאו אוסף מכובד של סצנות כאלו.

Far Cry 3

ג'ייסון נקלע לאי בודד ודי מהר מבין שעל מנת לשרוד הוא ייאלץ להרוג כמה פיראטים שנולדו במקום. בין שלל יריות, הרג ברוטלי של חיות שהופכות לנרתיקי נשק ופושעים אלימים ומסוכנים, מוצא הגיבור שלנו זמן גם להשתעשע קצת. הנה אוסף מכובד של כל הסצנות הלוהטות מהמשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

Mass Effect 2

הדמויות במשחק הזה תוכנתו להיות נאהבים או שנואים, תלוי בבחירה של השחקן. דמות בולטת אחת, מירנדה לוסון, כבשה אותנו וגרמה לנו לבחור תמיד באפשרויות להתפתחות עלילתית רומנטית. גם לגיבור המרכזי שלנו כאן הייתה פינה חמה בלב למירנדה. אולי אפילו חמה מדי...

Alpha Protocol

הגיבור הראשי שלנו, מייקל תורטון, מוכיח שחוץ מהצלחה במשימות השמירה על ביטחון המדינה האולטרה-סודיות שלו, יש לו מזל לא רע גם בכל הקשור ליחסים עם הבנות שנקלעות לדרכו. לפעמים זה כל כך מוגזם, עד שזה נראה כאילו ארגון אלפא פרוטוקול, שהוא משתייך אליו, הטיל עליו משימה סודית: לכבוש כל בחורה שהוא פוגש בדרך. הנה אחת שנפלה ברשת.

Dragon Age: Origins

Bioware, החברה שיצרה את המשחק, ידועה בכך שאינה בוחלת בשילוב סצנות סקס במשחקים. דרגון אייג' מכיל דמויות ססגוניות וצבעוניות רבות וזה מה שהופך אותו לכל כך כיפי. אחת מהדמויות האלו היא מוריגן, מכשפה צינית עם קצת בעיות בגישה שלה לחיים. היא נוטה להרעיף חיבה יתרה על דמותו של השחקן הראשי. בסצנה הזאת מסתבר שדי קר לה לבד באוהל, והיא חושקת בשחקן שלנו שנראה לה די חמים. אם אכן נבחר באפשרות של כניסה איתה לאוהל, זה מה שיקרה.

ik57LVSLCTw

Dragon Age: Inquisition

עדיין באותה סדרה, במחשק השלישי של דרגון אייג', בחרו בחברה לתת לשחקנים את האופציה להחליט מי יאהב אותם ואת מי הם יאהבו. אם תבחרו לעקוב אחר הדרך הרומנטית שמתווה דמותו של איירון בול, תזכו לגעת ב"גביע הקדוש" שלו. בין הסצנות המלאות ברמזים מיניים, צפויה לכם הפתעה קטנה כשתגלו שלחבר החדש שלכם יש נתונים ביולוגיים די מרשימים. שיהיה בהצלחה.

GTA 5

ונשמור את הטוב (או הבוטה) ביותר לסוף. סדרת GTA תמיד זכתה לפופולריות למרות, או אולי בזכות, הפרובוקציות שהיא מעוררת. מאלימות בוטה, דרך שימוש של הגיבורים בסמים וכמובן גם סצנות סקס מפורשות. בשלב מוקדם יחסיתשל המשחק הזה בסדרה, השחקן המרכזי נפגש עם צלם פפראצי שצריך להתגנב למרכז גמילה מסמים כדי לתפוס על חם כוכבת שמקיימת יחסים במקום. הסצנה הזאת כבר עשתה לא מעט רעש בעקבות רמזים לכאורה שהכוכבת היא לא אחרת מאשר לינדזי לוהן. סצנת הסקס הזאת תופסת מקום מכובד בפנתיאון של הסצנות הבוטות ביותר במשחקי וידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully