וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק סמסונג: דיווחים בסין על לא-מעט אייפונים מתפוצצים

אילן גלר

8.12.2016 / 9:11

הרשויות בעיר שנגחאי מזהירות מפני מכשירי אייפון 6 ואייפון 6S, בעקבות דיווחים על כשלים בסוללה. באפל לא מוכנים להודות שמדובר בתקלת ייצור ומתייחסת למקרים כאוסף של תקלות נפרדות, שנגרמו אולי משימוש במטענים לא תקניים

מערכת וואלה!

(בסרטון: אייפון 7 מול אייפון 7 פלוס)

מועצת הצרכנות של העיר שנגחאי, אחד מגופי הפיקוח האזרחי החזקים ביותר בסין, פרסמה אזהרה חמורה ללקוחותיה של אפל בעקבות עלייה בדיווחים על מכשירי אייפון מתפוצצים. לדברי המועצה, במהלך השבועות האחרונים עלתה פי שמונה כמות הדיווחים הללו, רובם בנוגע למכשירי אייפון 6 ואייפון 6S, שלטענת הלקוחות התפוצצו באופן ספונטני, ממש כמו הגלקסי נוט 7 הידוע לשמצה של סמסונג.

הסינים מוטרדים לא רק מעצם העובדה שמכשירי אייפון אימצו נטייה להתפוצץ, אלא גם מהאופן שבו אפל בוחרת להתייחס, או ליתר דיוק לא להתייחס, לדיווחים הללו. "אפל חייבת להיות אחראית על לקוחותיה", נכתב בהודעת מועצת הצרכנות. "הרבה מתלונות הלקוחות אינן נפתרות באופן אפקטיבי".

אפל מעולם לא הכחישה דיווחים אודות מכשירי אייפון שהתפוצצו, ככל הנראה בעקבות התחממות יתר של הסוללה או שימוש במטען לא רשמי, אך החברה מסרבת להגדיר את התקלה הזו כתופעה נרחבת ומתייחסת למקרים בודדים בלבד.

חשוב להדגיש כי גם בנוגע לדיווחים מסין, לא ברור האם המכשירים התפוצצו למרות שנעשה בהם שימוש בדיוק לפי הוראות היצרן, או שייתכן כי נגרם להם נזק בעקבות שימוש בעזרים שיוצרו ללא תו התקן של אפל, ונפוצים למדי במדינה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר שהתפוצץ לכאורה בסין./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר אייפון 7 שהתפוצץ לכאורה בקופסה, בדרך לרוכש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully