וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסין מחפשים סטארט-אפים ישראלים שיבנו "ערים חכמות"

27.12.2016 / 8:54

חברת מילגם הישראלית, שמתמחה בפתרונות מוניציפליים, התבקשה לאתר עבור יזמים ואנשי עסקים סיניים חברות ישראליות שמתמחות בטכנולוגיות של ערים חכמות

עיר חכמה טלפון חכם סמארטפון. ShutterStock
ערים טכנולוגיות יותר./ShutterStock

נראה שבשנים האחרונות, הסינים מחפשים במלוא המרץ לא רק חברות ישראליות להשקעה אלא גם טכנולוגיות חדשות כחול-לבן שיוכלו לאמץ. זה בדיוק מה שקרה בשנה האחרונה, כשקבוצות של יזמים ואנשי עסקים מהעיר וונזו (Wenzhou) הסינית הגיעו לביקורים בארץ, בעידוד העירייה המקומית. הסיבה: איתור סטארט-אפים שיסייעו להפוך את וונזו ל"עיר חכמה".

הסינים פנו לחברת מילגם, שמספקת שירותים מוניציפליים שונים ו"חכמים", במטרה שתאתר עבורם חברות ישראליות שמתמחות בפיתוח ויישום טכנולוגיות בתחומים אלו כך שיוכלו ליישמם בעיר הסינית. יותר ויותר אנשים עוברים לגור בערים הגדולות. עקב כך הצורך של הרשויות המקומיות להתמודד טוב יותר עם גידול האוכלוסיה גבר. כך נולד פרויקט "עיר חכמה". מטרתו היא להשתמש בטכנולוגיות שונות על מנת לשפר את התשתיות העירוניות והנגישות לתושבים.

וונזו היא עיר מחוז בדרום מזרח סין. בשטח המטרופולין שלה מתגוררים מעל ל-9 מיליון תושבים. במונחי תוצר, היא מדורגת במקום ה-36 מבין כלל ערי סין (נכון ל-2013). במילגם מבטיחים כי הצלחת הטמעת הטכנולוגיה בוונזו, צפויה להוביל את הפתרונות והחברות לכניסה ושיווק המוצרים בכל רחבי סין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully